Automobil je izrađen u suradnji s Tesla Motros i to za samo 22 mjeseca. Za električni pogon na prednje kotače zadužena je Teslina baterija. Automobil ima 154 KS pri 2.800 okretaja u minuti.
Što se ostalih brojki tiče, raspon vožnje je oko 160 kilometara, a vrijeme punjenja oko šest sati preko 240V/40A punjača.
SUV ima dva posve različita načina vožnje, sportski i normalni. U sportskom načinu rada, vozilo dosegne 0-100 km/h za samo 7 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 160 km/h. Normalni mod postiže 0-100 km/h za 8,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 137 km/h.
EV ćete od običnog RAV4 moći već izvanjski razlikovati po različitim amblemima na prednjem dijelu i na postraničnim i stražnjim vratima, jer Toyota tu koristi svoj potpis “environmental blue".
U usporedbi s modelom pogonjenim na benzin, izmijenjeni su retrovizori, prednji branik, stražnji spoler..., a sve s ciljem kako bi se poboljšala aerodinamika i povećao protok zraka oko vozila.
Unutrašnjost je takođe redizajnirana. Tu je jedinstvena "neutron" tkanina protkana suptilnim plavim odsjajem na sjedalima i oblozi vrata kao i 8-inčni kapacitivni zaslon koji sadrži navigaciju, telematiku i informacije o EV pogonu, a sve to je dizajnirano specijalno za RAV4 EV.
Kako biste uvijek bili svjesni načina rada motora, boja na zalonu će svjetliti crveno kada je automobil u sportskom modu, a plavo kada je u normalnom modu.
Jamstvo na bateriju je osam godina ili 160.000 kilometara.
Prodaja ovog automobila počinje na ljeto, u Kaliforniji.