1. Kao što neki ljudi planiraju obroke, tako spavalice planiraju kada će ponovo prileći. Ukratko, bude se samo da bi ponovo mogli zaspati.
2. Na poslu ili u školi često maštaju o popodnevnom spavanc
u.
3. Na internetu traže isključivo članke koji potvrđuju koliko je spavanje zdravo.
4. Rezultate tog "istraživanja" koriste kao argument kada ih prijatelji zadirkuju da previše spavaju.
5. U više navrata dogodilo im se da su otišli "ubiti" oko na sat-dva, a probudili bi se 12 sati kasnije.
6. Dok većina ljudi mašta o putovanjima i avanturama, spavalice razmišljaju o tpme koliko će sna uspjeti uhvatiti na putu.
7. Ne razumiju koncept 15-minutnog poppdnevnog odmora jer po njihovom mišljenju on mora trajati bar sat vremena.
8. Ponekad sanjaju o spavanju.
9. Prijatelji se više ne trude zvati ih na druženje između 4 i 7 popodne jer to je njihovo vrijeme za spavanje.
10. Često odlaze na spavanje pod izlikom da će nakon toga biti produktivniji.
11. Dok oni spavanje smatraju zdravim odmorom, njihovi prijatelji to opisuju kao pad u duboku komu.
12. Dok neki ljudi koriste slobodno vrijeme za vježbanje ili kuhanje oni to vrijeme koriste isključivo za spavanje.
13. Smatraju da kauči i fotelje nisu smišljeni za gluopsti poput gledanja TV-a već za slatke snove.
14. Ponekad njihova opsesija spavanjem ode toliko daleko da postanu ljubom
orni na bebe koje većinu dana provode spavajući.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
15. Podjednako vole i mrze osjećaj zbunjenosti kada se probude. On s jedne strane znači da su spavali, a s druge da ne znaju točno kada će opet imati priliku uživati u omiljenom hobiju.
16. Kad borave u hotelima za njih je najvažnije da postoji natpis "Ne ometajte". Nema ništa gore od sobarice koja prekida slatke snove.
17. Uvijek imaju više upaljenih alarma za buđenje jer obično ignoriraju prva dva.
18. S nostalgijom se sjećaju vrtićkih dana kada je popodnevni odmor bi neizostavni dio dnevnog rasporeda.
19. Teško im je proći kroz trgovinu namještaja jer imaju nevjerojatnu potrebu zavaliti se u prvi krevet koji vide.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa