DUBAI EXPO /

Živa maslina, Jadransko more, Rimčeva Nevera - Pogledajte što smo sve predstavili na najvećoj gospodarskoj izložbi na svijetu

Osam godina planiranja i nevjerojatnih 9 milijardi dolara - toliko je Dubai potrošio na EXPO

1.10.2021.
21:10
VOYO logo

Replika bračkog kamena, živa maslina, Jadransko more i Rimčeva Nevera - dio je to uređenja hrvatskog paviljona na, sinoć otvorenoj, najvećoj svjetskoj gospodarskoj izložbi EXPO u Dubaiju koja je sinoć senzacionalno otvorena.

Image

Živa maslina, Jadransko more, Rimčeva Nevera - Pogledajte što smo sve predstavili na najvećoj gospodarskoj izložbi na svijetu

Image

Živa maslina, Jadransko more, Rimčeva Nevera - Pogledajte što smo sve predstavili na najvećoj gospodarskoj izložbi na svijetu

U Dubaiju, bok uz bok sa svjetskim velesilama - svoje mjesto na izložbi ima i Hrvatska. Jedna je od 190 zemalja koja sudjeluje na sajmu, a procjenjuje se da će sve što Expo nudi vidjeti gotovo 30 milijuna ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Futuristička ekstravagancija, izložbeni paviljoni koji su doslovno veličine gradova, tehnološko ludilo na svakom koraku - tako izgleda najveća svjetska izložbena pozornica - EXPO-a 2020.

Prije službenog otvaranja baš hrvatski kutak posjetila je kraljevska obitelj iz Emirata - koji su bili oduševljeni replikama bračkog kamena, ali i hrvatskim velikanima poput Ruđera Boškovića, Dražena Petrovića, Janice Kostelić...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ja sam Hrvat, obožavam svoju zemlju, htio sam uzeti povijesne elemente, ali opet i sve najbolje od Hrvatske. Imamo LED ekrane koji pričaju o kulturnoj baštini, imamo živu maslinu, veliku skoro do stropa, naravno Rimac Neveru koje je trenutno tehnološki najnaprednije auto na svijetu'', rekao je arhitekt hrvatskog paviljona na EXPO-u Ante Vrban.

Tehnološki najnapredniji automobil na svijetu, samo je jedan od aduta Hrvatske. Hrvatski paviljon podijeljen je na dva dijela. U jednom dijelu posjetitelji se mogu upoznati s kulturnom, povijesnom i prirodnom baštinom. Imamo priliku čak i Jadransko more vidjeti, osjetiti i doživjeti, sredozemne medvjedice, dupine, srdele i slično.

Sve to i košta - Hrvatsku će predstavljanje u Dubaiju stajati oko 25 milijuna kuna. Ali, uloženo, kažu organizatori, bit će i vraćeno, a promocija hrvatskih inovacija, turizma, kulture - je najvažnija.

''Ja vjerujem da će se ovdje ugovoriti i određeni poslovi koji će imati pozitivni učinak i na razinu gospodarstva u hrvatskoj'', rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osam godina planiranja i nevjerojatnih 9 milijardi dolara - toliko je Dubai potrošio na EXPO. Zato je i 'Povezivanje umova, stvaranje budućnosti', slogan koji je domaćin shvatio doslovno. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo