Šestogodišnja djevojčica potrošila je 9,5 milijardi korejskih wona, (nešto više od 8 milijardi dolara) na peterokatnicu u elitnom predgrađu Seuola koje se proslavilo pjesmom koja ismijava tamošnje šminkere, Gangamu,
Boram, djevojčica koja vodi Boram Tube Vlog i Boram Tube Toy Review na kojima je skupila više od 30 milijuna pretplatnika pa na mjesec zarađuje nevjerojatnih 3 milijuna dolara.
Za sada nije poznato što namjerava sa zgradom koja se prostire na površini od 253 četvorna metra.
Trenutno najveća korejska Youtube zvijezda na videima se proslavila radeći koješta, a ona, odnosno njeni roditelji često su se našli na meti kritika ne samo zbog iskorištavanja djevojčice nego i zbog pogrešnih vrijednosti koje se promiču u videima.
Prije dvije godine organizacija „Save the Children“ uložila je formalne pritužbe korejskim vlastima zbog klipova, prvenstveno zbog snimke u kojoj Boram krade novac iz očeva novčanika.