'Ozbiljan projekt' /

Rimac objavio fotke svih dosad proizvedenih auta i poslao poruku hejterima: 'Morat ću vas razočarati'

Image
Foto: Rimac Automobili

Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo "jedva sklepali" jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada.

2.6.2021.
10:00
Rimac Automobili
VOYO logo

Nakon jučerašnjeg predstavljanja Rimac Nevere i najave serijske proizvodnje, Mate Rimac je danas na Facebooku objavio post o Neveri i poslao poruku hejterima. Post prenosimo u cijelosti.

"Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg - rekao bih sa punim pravom. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°) itd.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

C_Two Nevera

Image

C_Two Nevera

Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo "jedva sklepali" jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morati ću vas razočarati - C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jedog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 različita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva "bucks"). Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima.

Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) smo već prošli, sada radimo finalne testove uz "witnessing" (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle testiranja se ponavljaju više puta, obično se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekivamo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
hell propustene
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo