snažna poruka /

Reklama snimljena prema istinitom događaju rasplakala, ali i podijelila naciju

Reklama koja preispituje norme tradicionalne obitelji u Indiji ruši sve granice pogleda i komentara, sa zasad 9 milijuna pregleda na YouTubeu

20.4.2017.
10:47
VOYO logo

Reklama koja preispituje norme tradicionalne obitelji u Indiji ruši sve granice pogleda i komentara, sa zasad 9 milijuna pregleda na YouTubeu, javlja CNN.

(Toplo preporučujemo da pogledate reklamu prije nastavka čitanja)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snažna poruka odjeknula je medijima i na internetu. Snimka je na internetu objavljena krajem ožujka, a objavila ju je zdravstvena tvrtka Vicks koja prepričava istinitu priču o Gayatri, siročetu kojeg je posvojila Gauri Sawant, 37-godišnja transrodna osoba i aktivistica. Naime, transrodne osobe ne mogu legalno posvajati u Indiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Priča započinje u busu. Djevojka razmišlja o tome kako će razočarati svoju novu majku jer neće postati doktorica. Na kraju reklame objašnjava razlog tomu, a reakcije su, iako podijeljene, jednako dramatične. 

Dok je reklama neke uvrijedila jer smatraju da, iako promovira prava za transrodne osobe, jednako tako senzacionalizira problem. S druge strane, mnogi su objeručke prihvatili ovu reklamu.

"Genijalna reklama. Majčinstvo ne poznaje spol", složili su se mnogi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike