Reklama koja preispituje norme tradicionalne obitelji u Indiji ruši sve granice pogleda i komentara, sa zasad 9 milijuna pregleda na YouTubeu, javlja CNN.
(Toplo preporučujemo da pogledate reklamu prije nastavka čitanja)
Snažna poruka odjeknula je medijima i na internetu. Snimka je na internetu objavljena krajem ožujka, a objavila ju je zdravstvena tvrtka Vicks koja prepričava istinitu priču o Gayatri, siročetu kojeg je posvojila Gauri Sawant, 37-godišnja transrodna osoba i aktivistica. Naime, transrodne osobe ne mogu legalno posvajati u Indiji.
Priča započinje u busu. Djevojka razmišlja o tome kako će razočarati svoju novu majku jer neće postati doktorica. Na kraju reklame objašnjava razlog tomu, a reakcije su, iako podijeljene, jednako dramatične.
Dok je reklama neke uvrijedila jer smatraju da, iako promovira prava za transrodne osobe, jednako tako senzacionalizira problem. S druge strane, mnogi su objeručke prihvatili ovu reklamu.
"Genijalna reklama. Majčinstvo ne poznaje spol", složili su se mnogi.