Pozitivni uspjesi naše reprezentacije svakako pune džepove hrvatskih ugostitelja i trgovaca, no nogometna euforija ima negativan utjecaj na produktivnost radnika, smatraju psiholozi, javlja Jutarnji. Naime, Hrvati se jesu pojavili na svom radnom mjestu, no njihov fokus je daleko od rada.
"Od svih aspekata posla Hrvati najviše zadovoljstva pronalaze u socijalnim odnosima na poslu, što potvrđuju istraživanja. Stoga su motiviraniji doći na posao čak i dan poslije utakmice kako bi je mogli prokomentirati s kolegama i produljiti doživljenu euforiju", objasnio je psiholog Mitja Ružojčić za Jutarnji, a s njim se slaže i psihologinja i profesorica na poslovnom učilištu Effectus, Katarina Sokić.
Prema njenom mišljenju, Hrvati i dalje analiziraju polufinalnu utakmicu te prognoziraju rezultat finala, a zbog slavlja mnogi - iako dođu na posao - kasne.
Unatoč tome što čak 32 posto ispitanih Hrvata priželjkuje fleksibilnije radno vrijeme, 28 posto ih je uvjereno da bi im kašnjenje uzrokovalo probleme kod poslodavca pa su se "natjerali" stići na vrijeme na posao, stoji u istraživanju prema portalu posao.hr.
Ružojčić nadalje smatra kako rezultati naše reprezentacije dovode do pozitivnih osjećaja i omogućuju nam da barem na neko vrijeme "zaboravimo na probleme na poslu te mogu odvesti do veće angažiranosti i energičnosti".