odao nam svoju tajnu /

Pametna boca za vodu - 500 kuna, šalica u obliku roga - 200: posjetili smo Slovenca čiji svaki izum postane svjetski hit

Biste li potrošili 530 kuna na bocu za vodu? Ne običnu bocu, ova je povezana s vašim mobitelom i podsjeća vas da niste dugo popili vode. A pametna boca je samo jedan od izuma slovenskog wunderkinda Anžea Miklavca koji osvajaju svijet.

23.5.2018.
22:51
VOYO logo

Za što god Anže krene prikupljati novce - prikupi dvostruko više u upola kraće vremena. Stoga smo se odlučili provjeriti u čemu je tajna njegova uspjeha. 

Mnogi u svijetu istresti će vagone novca samo da bi nabavili ono što je osmislio ovaj 33-godišnji Slovenac. A to je boca za vodu koja vas putem mobilne aplikacije podsjeća da dugo niste popili vode. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je pametna boca koja te upozorava koliko moraš popiti. Upozorava te svjetlosnim signalom, a povezuje se s telefonom i aplikacijom. To je pametna boca koja vas uvijek upozorava da se dovoljno hidratizirate i da pijete dovoljno vode. Nije važno samo koliko se vode popije, već i učestalost. Trebali biste piti svakih sat ili pola sata.

Equa će se, kad u listopadu krene u prodaju, prodavati po cijeni od 530 kuna. 530 kuna za bočicu za vodu! Ali - tko dobro upakira priču, danas može sve. To nas dovodi do drugog proizvoda s kojim je Slovenac razvalio. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Legenda kaže da su jednom davno u Etiopiji koze koje su brstile bobice kave skakutale življe i tako je čovjek otkrio da kava razbuđuje. Zato su u Ljubljani napravili šalicu za kavu - u obliku kozjeg roga. Znam, djeluje čudno, ali ljudi masovno daju 230 kuna za Goat Mug. Ne samo to, poludjeli su i prije nego što je rog stigao na tržište.

Iako mnogi vjerojatno misle kako je ovakav proizvod glupost, Anže se ne brine o tome što većina misli. Kad ti je tržište cijeli svijet, samo se trebaš specijalizirati.

"Mnogi ljudi su ismijavali ovaj proizvod, ali nismo radili proizvod za sve, već za one koji prepoznaju vrijednost dizajna i vrijednost priče, a njih je u svijetu mnogo", kaže Anže Miklavec, inovator direktor tvrtke.

Gotovo je nevjerojatan niz uspjeha koje Anže i njegov tim imaju iza sebe. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U prvoj Crowdfunding kampanji za aparat za kavu Gina cilj im je bio skupiti 50 tisuća dolara, a skupili su čak deset puta više. Za Goat Mug su tražili 25 tisuća dolara, a dobili gotovo pola milijuna, što je bila najuspješnija slovenska kampanja. Za bočicu Equa traže 50 tisuća, što su gotovo uspjeli nakon samo jednog dana. Kampanja za nju je počela u jučer u 2 sata popodne - a vjerujte da je tajming dobro isplaniran.

"Ljudi najviše kupuju preko tjedna i to dok su na poslu, a najbolji je utorak. Prva tri dana kampanje su najunosnija. Prema istraživanjima koje smo napravili, vidjeli smo da je utorak najbolji dan za početak kampanje", dodao je Anža. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pazite sad kakvo iskustvo ima ovaj mladi gazda. Ima 33 godine, a tvrtku je osnovao sa samo 23. Danas ima 30 stalno zaposlenih, a godišnje bilježi rast prihoda od 100%!

"Jako potičemo kreativnost i većina zaposlenih su mladi. Puno radimo na dizajnu, novim kreacijama i pokušaju da razmišljamo drukčije od toga kako razmišljaju svi ostali."

Slovenska pouka glasi - ako imaš dobru priču, dobar dizajn i dobru prezentaciju, možeš prodati sve. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike