Ruski osiguravatelj Sberbank, dio istoimene bankarske grupacije, igračima Pokemona Go nudi policu osiguranja od ozljede za vrijeme igre.
Ako se igrač za vrijeme lova na Pokemona ozbiljnije ozlijedi, a sklopi policu, Sberbank će mu isplatiti odštetu, kaže se u priopćenju toga osiguravatelja.
Kako bi aktivirali osiguranje, igrači trebaju posjetiti kompanijsku web stranicu Sberbanka i upisati podatke za indentifikaciju, uključujući nadimak u igri.
U Rusiji je ovih dana u tijeku živa rasprava o Pokemonu Go.
Tako je prvi zamjenik predsjednika Odbora Saveznog Vijeća za obranu i sigurnost Franc Klincevič, u intervjuu za Izvestia rekao da se razmišlja o uvođenju ograničenja za tu igru, kako bi se "društvo zaštitilo od nepovratnih negativnih posljedica".
Klincevič predlaže da se iz "lovišta" isključe vjerski objekti, zatvori, bolnice i drugi društveni objekti, kao i grobna mjesta i spomenici.
Potonji su po njegovu mišljenju za mnoge sveti, pa nije dobro s njima eksperimentirati.
No njegove zamisli nisu naišle na potporu u parlamentu. Predsjednik parlamentarnog Odbora za informacijske politike Leonid Levin smatra da zakonska ograničenja nisu potrebna i kaže da nisu u planu, a da političari i javne osobe čestim spominjanjem igrice, koja još nije službeno ušla na ruskom tržište, samo povećavaju interes za nju i dižu joj cijenu, kao i dionicama njezina proizvođača.
No član Odbora, komunist Aleksandr Juščenko, smatra da je cilj igre "ažuriranje kartografske slike planeta, uključujući ceste i objekte" i u tome vidi potencijalnu ugrozu. "U sovjetskim vremenima, topografske karte su smatrane tajnom, jer postoje određeni predmeti i mjesta koji ne bi trebao biti poznati široj javnosti", kaže Juščenko.
Vijeće za ljudska prava odlučilo je razraditi preporuke u vezi mogućeg ograničenja lova na Pokemone na grobljima i u objektima države vlasti, a Ruska pravoslavna crkva pozvala je na uzdržavanje od lova u crkvama.
Istodobno, ministar gospodarskog razvoja Aleksej Uljukaev se za svoga posjeta Japanu zauzeo za promociju svojevrsne ruske varijante Pokemona Go, branda Čeburaška.
"Rečeno mi je da je ovdje u Japanu Čeburaška vrlo popularan. Znači, moramo ga promovirati. Doista, promocija naših brendova je ozbiljna stvar i to bi bilo dobro", rekao je Uljukaev novinarima koji su ga pitali trebaju li Rusi smisliti svoju inačicu Pokemona.