Kompanija Uber planira uvesti opciju za slikanje selfija na svojoj aplikaciji kako bi vozači mogli potvrditi ako neki putnici nose maske, prenosi BBC. To će se posebno odnositi na putnike koji u prijašnjim vožnjama nisu nosili masku.
Pravo na besplatno otkazivanje vožnje
Ova će se opcija početi primjenjivati u SAD-u i Kanadi do kraja rujna, nakon čega će uslijediti i ostale regije. Selfie skener detektirat će ako neka osoba nosi pokrivalo za lice koje nalikuje maski.
Trenutno samo vozači moraju slikati selfie s maskom svakog dana prije nego krenu s poslom.
Ako skener nije detektirao da vozač nosi masku, blokiran je i ne može koristiti aplikaciju za prijevoz putnika.
Uber je predstavio svoje pravilo "Nema maske, nema prijevoza" još 18. svibnja i odlučio ga je produljiti na neodređeni period zbog situacije s koronavirusom. Iz tog razloga, i vozači i putnici moraju imati pokrivalo za lice tijekom cijele vožnje.
Vozači i putnici imaju pravo otkazati vožnju bez naplate ako prijave da jedna strana ne nosi masku. Ako se pravila ne poštuju, to može dovesti do deaktivacije korisničkog računa na aplikaciji.
Ne koristi tehnologiju prepoznavanja lica
Potražnja za hitnim vožnjama naglo je pala tijekom karantene, posebno u SAD-u.
Direktor Ubera, Dara Khosrowshahi, kazao je da su se odlučili na ovaj potez kako bi pomogli zaštititi vozače i putnike. "Svi smo zajedno u ovoj situaciji", napisao je na svom Twitteru.
Iz Ubera su dodali da se nadaju kako će ovaj novi dodatak na aplikaciji biti koristan podsjetnik ove politike za sve putnike koji se tek vraćaju usluzi Ubera.
"Zasigurno smo htjeli da ovim novim dijelom aplikacije ciljamo na one koji se tek vraćaju na platformu i možda ne znaju za našu novu politiku nošenja maski", napomenuo je Sachin Kansal, viši Uberov direktor za upravljanje proizvodima.
Kompanija je naglasila da selfie opcija ne koristi tehnologiju prepoznavanja lica, već da jednostavno detektira masku kao objekt na licu.
Selfiji će se pohranjivati svega 96 sati kako bi se riješili eventualni sporovi, nakon čega će biti trajno obrisani.
Iz Ubera su dojavili kako su dobavili zaštitnu opremu u vidu maski, rukavica, sredstava za dezinfekciju i dezinfekcijskih maramica za vozače u vrijednosti od 50 milijuna dolara. Dodali su i da su podijelili maske za čak 1,4 milijuna vozača diljem svijeta.