Genijalna reklama postavljena na stanici metroa u Sao Paulu cini ljude zeljnima kave. Kako? Vrlo jednostavno - tjera ih da zijevaju, prenosi Daily Mail.
Detektor pokreta na reklami ukljuci se kada netko prode kraj nje i na plakatu se pojavi osoba koja zijeva i 'zarazi' prolaznika. Sto ljudi cesce prolaze kraj reklame, to se ona cesce pali i nastane 'epidemija zijevanja'.
Cilj reklame bio je uciniti putnike pospanima - i uspjelo je. Kasnije na reklami pise "Jeste li i vi zijevnuli? Vrijeme je za kavu" nakon cega grupa hostesa dode i iznese kavu ili, kako nalaze reklama, lijek protiv pospanosti.
Reklama je nastala suradnjom tvrtke Cafe Pele i agencije Lew'LaraTBWA, a polazna tocka bilo je istrazivanje Sveucilista u New Yorku koje je dokazalo da cak 70 posto ljudi zijevne kada vide nekog drugog da zijeva.