Vjerojatno smo svi, još kao djeca, barem jednom napravili neku "skupu" pogrešku koja nas je naučila važnu lekciju – i to često na najneugodniji mogući način. Bilo da smo nenamjerno potrošili internetski paket, pa roditeljima stigao račun koji je izazvao šok, nazvali broj s televizije koji se dodatno naplaćuje, u nadi da ćemo osvojiti nagradu, ili greškom naručili nešto online jer smo mislili da je besplatno.
Majka iz Lexintona, Holly LaFavers, gotovo je doživjela šok života kada je jednog dana ispred kuće zatekla prizor koji bi oduševio svako dijete – ali i izazvao paniku kod svakog roditelja. Naime, ispred njezinih ulaznih vrata stajala je golema hrpa kutija, a ono što je bilo u njima potpuno ju je ostavilo bez riječi.
Što se dogodilo s narudžbom?
Ispostavilo se da je njezin sin Liam, učenik drugog razreda, nesvjesno naručio čak 30 velikih kutija lizalica, dok se igrao s njezinim mobitelom. Kada je dostavljač pozvonio na vrata i počeo iskrcavati "pakete", Holly je u početku mislila da je riječ o pogrešnoj adresi. No, narudžba je itekako bila njezina – odnosno, Liamova.
U svakoj kutiji nalazilo se čak 2.340 komada lizalica, što znači da se pred njihovom kućom našlo nevjerojatnih 70.000 slatkiša. Ukupna cijena te slatke pogreške bila je oko 3.700 eura.
"Nisam mogla vjerovati svojim očima. Pomislila sam da je greška", rekla je za strane medije.

Ubrzo nakon što su lizalice preplavile njezino dvorište, mali Liam je iskreno priznao svoju grešku, a njegova majka Holly odlučila je kontaktirati platformu s koje je narudžba stigla kako bi objasnila nesporazum.
No, umjesto očekivanog olakšanja, uslijedio je novi šok – kompanija je pristala na povrat samo osam kutija, od ukupno trideset. Suočena s gomilom slatkiša i tisućama potrošenih eura, Holly je odlučila pokušati prodati višak susjedima i prijateljima, kako bi barem djelomično nadoknadila trošak. No sudbina se ipak poigrala – u njezinu korist.
Priča je ubrzo dospjela u medije i izazvala lavinu reakcija na društvenim mrežama, a to nije prošlo nezapaženo ni kod kompanije. Nedugo nakon medijske pažnje, Holly je primila novi poziv – ovaj put s puno boljom viješću: odlučili su joj vratiti cijeli iznos narudžbe.

'Ne dajte djeci mobitel bez pristupa'
Dirnuta podrškom koju je dobila, Holly se obratila javnosti:
"Hvala svima koji su mi pisali, željeli pomoći ili se samo nasmijali s nama. Ako ste slučajno 'naručili' lizalice, rado ću vam ih dostaviti – ili još bolje, donirati nekoj dobrotvornoj organizaciji", napisala je na društvenim mrežama.
Incident je, naravno, izazvao lavinu reakcija na društvenim mrežama. Od onih koji su se iskreno nasmijali ovoj simpatičnoj "slatkoj nesreći", do duhovitih komentara i šala. No, pojavili su se i brojni savjeti da zaštite svoje mobitele šiframa i ne daju ih djeci bez nadzora.
"Ova žena pokušava biti ljubazna pred kamerom tako što se svim silama trudi potisnuti svoj intenzivni bijes", "Prestanite davati djeci mobitele i pristup. Ja bih se naljutila", "Ne dopustite djetetu pristup internetu ili Amazonu zbog dobi i mentalnih sposobnosti. Vrlo jednostavno", "Donirajte ga srednjoj školi", pisali su.
POGLEDAJTE OVAJ VIDEO: Slatki šok: Dječak (8) naručio 70 tisuća lizalica s maminog mobitela. Minus na računu poprilično je velik