Početkom 2019. godine na Facebooku je bilo 1,9 milijuna Hrvata dok ih je na Instagramu bilo 1,1 milijuna.
Taj se broj iz dana i dana mijenja, pogotovo što se tiče sve većeg dolaska odrasle i starije populacije koja je također pokleknula pod popularnošću društvenih mreža, ističu za ICT Business iz tvrtke Arbona, koja je i provela istraživanje.
Neki od najzanimljivijih podataka pokazuju kako četiri od devet stanovnika RH koristi Facebook, jedan od četiri Hrvata koristi Instagram, na kojem je više populacije od 13-17 godina nego na Facebooku, gdje prevladavaju korisnici starosti 25 do 34 godine. U Zagrebu je 680 tisuća Facebook korisnika dok ih je na Instagramu 410 tisuća.
Također, dok je prije tri godine na Instagramu bilo ukupno 390 tisuća korisnika, već 2017. brojka je "skočila" na 730 tisuća i od tog trenutka se svakodnevno povećava.
Iz podataka se može zaključiti da se sve više mladih, a i starijih okreće Instagramu što radi zabave što radi dijeljenja fotki. Razlog tome bi mogao biti što se na Instagramu sve vrti oko fotografija i videozapisa koje korisnici svih dobnih skupina obožavaju dijeliti i gledati, piše ICT Business.