FOTO: /

Tjeraju li vas ove poruke na seks?

U marketingu danas svi igraju na seks, što postaje poprilično jasno kada pogledamo slogane nekih najjačih svjetskih kompanija.

5.10.2011.
13:27
VOYO logo

Možda vam se na prvi pogled čine nevini, ali kada biste 'Just Do It' napisali na prezervativ drugačije biste gledali na tu poruku.

Nikeov slogan 'Just Do it' još je najneviniji u moru krilatica poznatih svjetskih brendova. 'I'm lovin' it', 'It's good to play together' ili 'is it in you?' samo su neki od vrckavih slogana koji kada ih izvadimo iz konteksta itekako golicaju našu maštu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ma koliko vam se nevine činile poruke proizvođača sportske opreme, baterija ili brze hrane, iza pamtljivih slogana krije se pakleni plan marketinških stručnjaka da vas udare tamo gdje ste najslabiji – među prepone.

Famozne subliminalne poruke skrivene u sloganima poznatih svjetskih brendova, postaju itekako vidljive kada ih se ispiše na omot prezervativa. Ako dosad niste vjerovali teoretičarima zavjere koji tvrde da se netko poigrava s našom percepcijom i prvom čakrom, evo i dokaza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201109210563006 arti-201109010532006 arti-201105310322006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo