Komičarka Amy Schumer koja je poznata po zagovaranju ženskih prava i borbi za jednakost spolova, podijelila je fotografiju naslovnica dvaju časopisa - jedan za mušku, a drugi za žensku populaciju te je samo kratko komentirala fotografiju s "Ne".
Nije teško brzo shvatiti razliku u naslovnicama.
Dok su u muškom časopisu bezbroj tema o mogućnostima karijere i ispunjavanju želja, na ženskom časopisu dominiraju teme o prvom poljupcu, dečkima i izgledu.
Oba su izdanja puštena u javnost u rujnu prošle godine te su time dokazali koliko daleko je, točnije nije, spolna jednakost došla.
Ljudi su složni - ovo je i više nego razočaravajuće. Donosi negativni efekt na sve djevojke u razvoju.
Kada je grafička dizajnerica Katherine Young vidjela naslovnice jedna do druge, odlučila je redizajnirati naslovnicu "Girl's Life" časopisa s nekim bitnim izmjenama.
Teen zvijezdu Oliviu Holt je Young zamijenila mladom znanstvenicom koja je dobila prvu nagradu na Googleovom znanstvenom sajmu na kojem je izumila test za Ebolu 2015. godine. Umjesto naputaka o uređivanju kose, Youngina naslovnica predstavlja i poziva djevojke na koje sve načine mogu pomoći svojim zajednicama.
U roku 10 minuta napravila je naslovnicu punu dobrih ideja - od karijere iz snova, do motivacijskih naslova o uspjehu u školi, zdrave prehrane,...
IZVOR: (Twitter / Katherine Young)
Kasnije je Young usporedila staru i novu, redizajniranu naslovnicu i napisala "Možemo bolje" na svom Twitteru što je ubrzo postao viralni hit.
"Imala sam zbilja probleme s prihvaćanjem vlastitog tijela do
sredine dvadesetih. Jedva sam mogla jesti ispred svojih
prijatelja dok sam bila tinejdžerica jer me bilo sram što je broj
mojih hlača veći. Mislila sam da manje vrijedim kao individualac
jer nisam bila 'ljepotica' onako kako ih definira
društvo i pop kultura", ispovijedila se Young
u e-mailu.
Mnoge su studije dokazale kako samopoštovanje u djevojčica naglo opada prije tinejdžerskih godina, i to puno više nego u dječaka. Naravno, postoji bezbroj razloga tomu, ali je neosporiva činjenica kako tome debelo doprinose naslovnice koje "određuju" kako "prava ljepotica" treba izgledati.
Malo po malo se mediji oporavljaju po društvenim pitanjima određenih standarda, ali ima još veliki put za prevaliti.