Na kućnu adresu jednog građanina Zrenjanina u Srbiji nedavno je stigla obavijest tamošnjeg distributera električne energije kojom obavještavaju njegove ukućane da je - umro.
"Obaviješteni smo od strane nadležnog organa da je krajnji kupac V.A. na koga glase računi za isporučenu električnu energiju – preminuo" - stoji u pismu Elektrodistribucije Zrenjanin s uputom njegovim ukućanima kako da, kao korisnici električne energije, prijave promjenu vlasništva.
Osobno na šalteru može potvrditi da nije umro
"Na moju kućnu adresu su poslali obavijest da sam preminuo i upute o potrebnim daljnjim radnjama. Pismo je primila moja baka koja ima 89 godina. Kako ja nisam bio kod kuće, jako se potresla i uznemirila ne znajući o čemu se radi. U telefonskoj provjeri sa službom Elektrodistribucije Zrenjanin, rečeno mi je da su oni dobili takvu informaciju od 'nadležnih službi' i da se radi o oko 5.000 takvih adresa. Ovu skandaloznu i morbidnu grešku, koja je tako očigledna – uobičajeni broj takvih slučajeva je sigurno mnogo manji – nitko od njih nije našao za potrebno prvo provjeriti prije uznemiravanja građana slanjem dopisa na kućnu adresu", kazao je V.A. za N1 televiziju.
U Elektroprivredi Srbije kazali su da takve obavijesti šalju kada imaju saznanja nadležnih organa da je obustavljen izvršni postupak zbog smrti dužnika. Ako je, kažu, došlo do "eventualne greške u komunikaciji" kupci trebaju uložiti reklamaciju mailom, telefonom ili na šalteru najbliže poslovnice Elektrodistribucije. Drugim riječima, osobno potvrditi da su živi.