Ovo je prvi put da se okušao u proizvodnji mirisnih esencija, ali je uvjeren da će njegov proizvod znatno podebljati bankovni račun, kako njegov, tako i račune ljudi koji ga kupe i iskušaju.
'Uistinu vjerujem da će ljudi koja ga nose biti samopouzdaniji. Na ideju sam došao nakon što sam čuo za japansku studiju koja je pokazala da miris novca znatno povećava produktivnost radnika', rekao je McCarthy za AOL News.
Na novoj mirisnoj esenciji radio je s Larryjem Murrisonom koji je u industriji parfema poznat pod nadimkom 'the Nose'.
Ovaj stručnjak dao mu je ključne savjete potrebne za izradu parfema i pomogao mu je da napravi esenciju koja miriše kao brdo gotovine. Dodatkom različitih esencijalnih ulja stvorili su kolonjsku vodu za muškarce i parfem namijenjen ženama.
His Money je kombinacija 'drvenih aroma svježe otisnutih novčanica s odvažnom fuzijom svježeg oceanskog povjetarca i laganim notama citrusa koje su spojene s ružmarinom, travom i plemenitim drvećem'.
Her Money miriše kao 'svježe iskovane novčanice s citrusnim notama crvenog grejpa i mandarine pojačanih s frezijom, marakujom, havajskim vjenčanim cvijetom i nježnom notom dinje'
Ovi parfemi prodaju se putem interneta za nešto manje od 200 kuna. Njihov proizvođač tvrdi da se radi o pravoj injekciji samopouzdanja i da je bilo koji trošak opravdan, jer velike su šanse da će vam se uloženi novac višestruko isplatiti.