Beyonce, Coldplay i Ed Sheeran bit će dio medijske kampanje predstavljanja Održivih ciljeva razvoja (SDG), nove agende UN-a za idućih 15 godina, objavio je filmaš Richard Curtis.
Curtis, autor Dnevnika Bridget Jones i filmova Zapravo ljubav i Notting Hill na čelu je kampanje.
Održivi ciljevi razvoja zamijenit će UN-ove milenijske ciljeve i trebali bi biti usvojeni na Općoj skupštini UN-a krajem prosinca.
Organizatori medijske kampanje žele doprijeti do sedam milijarda ljudi u sedam dana brojnim oglasima na televiziji, radiju, u kazalištima, društvenim medijima i uličnim plakatima.
Tim povodom bit će organiziran i koncert u njujorškom Central Parku na kojem će nastupiti Beyonce, Coldplay, Ed Sheeran i Pearl Jam.
Britanski bend One Direction, glumica Meryl Streep i pjevačica Jennifer Lopez zvijezde su videospotova kojima se objašnjavaju Održivi ciljevi razvoja.
Kampanja kreće 25. rujna. Posebno će biti usmjerena na mlade, rekao je Curtis. Predstavljanje agende neće biti jednostavno jer se sastoji od 17 ciljeva sa 169 specifičnih meta. Odnose se na iskorjenjivanje ekstremnog siromaštva, borbu protiv nejednakosti i nepravde, zaustavljanje klimatskih promjena, ostvarenje jednakog obrazovanja za sve i globalni ekonomski rast.