Ispočetka su sumnjali kako je plagijator, no nisu uspjeli pronaći predložak kojeg je pokrala.
Na koncu, Brown je ustvrdila kako ona ne sklada nego samo kanalizira mrtve velikane klasične glazbe, točnije Franza Liszta, Ludwiga van Beethovena i Fredericka Chopina.
Stručnjak za Chopina, Peter Katin bio je osobito zadivljen njenim djelima, a skladatelj Humphrey Searle uočio je sličnosti nekih njenih djela s kasnijim Lisztovim skladbama.
"Čak i za vrlo sposobnog te istreniranog skladatelja bilo bi teško da stvori sve to, osobito brzinom kojom je ona stvarala", zaključila je pijanistica Elene Gush.
Iako je Brown tvrdila kako ne može "na zapovijed" pričati s mrtvim skladateljima jer je njena komunikacija pasivna i jednosmjerna, jednom je besprijekorno složila djelo pred kamerama BBC-a,
"Ako lažnjak, onda je genijalni lažnjak i morala je godinama trenirati i usavršavati se. Nešto od glazbe je grozno, ali nešto je i veličanstveno. Ja ne bih mogao lažirati Beethovena", istaknuo je Richard Rodney koji je svejdočio jednoj njenoj seansi.
Unexplained-mysteries.com/Hot.hr