NOVA OPCIJA NA NAJJAČOJ DRUŠTVENOJ MREŽI SVIJETA, FACEBOOK LIVE: /

'Ovo je kao da imate televizijsku kameru u džepu'

Image
Foto: Facebook
7.4.2016.
10:11
Facebook
VOYO logo

"Facebook Live je kao da imate televizijsku kameru u svom džepu. Svatko s telefonom sada ima moć emitirati bilo gdje u svijetu. Kada komunicirate putem opcije Live, osjećate se povezanim na privatniji način. Ovo je veliki napredak u našoj komunikaciji i stvorit će nove šanse da se ljudi zbliže", rekao je Zuckerberg.

Zuckerberg je tokom dana koristio ovu opciju i pozvao je sve korisnike da mu se pridruže i komentiraju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do sada bila ograničena opcija

Facebook Live znači da dok komentirate uživo neki događaj ili pojavu, vaši prijatelji mogu postavljati pitanja i gledati vas.

Oni koji šalju snimke mogu ograničiti njihovo širenje na određenu grupu na Facebooku ili na osobe pozvane na "događaj" na toj mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do sada je ova opcija bila dostupna samo nekolicini ljudi, većinom poznatima i zvijezdama, te uposlenicima ove društvene mreže.

U Facebooku vjeruju da ćemo se na ovaj način međusobno još više zbližiti.

U okviru Groups i Events neki korisnici već sad mogu vidjeti karticu (tab) Live Video, a ona je aktivna i u aplikacijama za iOS i Android.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tokom emitiranja (streaminga) video sadržaja korisnici koji ga prenose i oni koji ga gledaju moći će međusobno komunicirati i preko interaktivnih usluga, koje se zovu Live Reactions, Replay Comments i Live Filters.

Slično komentarima i reakcijama u dnu videa će se prikazivati sadržaji koje kroz tri opcije razmjene korisnici koji prate video.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook

Što će sada YouTube?

Također, Facebook je uveo i opciju da direktno tokom emitiranja videa pozovete nove gledatelje tj. prijatelje da vam se pridruže koristeći posebni gumb za dodavanje prijatelja u "bazu gledatelja" videa emitiranog uživo.

Facebook je na ovaj način omogućio korisnicima koji kreiraju ili žele početi stvarati video sadržaj da još lakše i bez potrebe za petljanjem kroz više aplikacija dođu do potencijalno mnogo veće baze gledatelja nego što im to nudi YouTube.

Prvo, mogu se lakše snimiti, direktno preko mobitela ili računala, objava je odmah u eteru i ostaje na Facebooku, a tu je i opcija za promociju i "push" sadržaja do točno određenih korisnika.

Uz sve češće korištenje Facebooka za direktno dijeljenje videa i Live opcije bit će zanimljivo vidjeti kako će se to odraziti na YouTube i hoće li doći do smanjenja broja korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo