NITKO OVO NE ZELI VIDJETI / Cetiri vrste objava na Fejsu koje ne smijete postati

Facebook je drustvena, interaktivna mreza. To znaci da svaka vasa objava ima publiku i izaziva reakciju. Katkad o Facebooku razmisljajte kao o kucnom posjetu vasem prijatelju.

15.3.2015.
12:14
VOYO logo

1. Depresivne i uvredljive objave

Dobro razmislite prije no sto odlucite objaviti stvari koje bi mogle biti depresivne za nekoga ili bi mogle nekoga duboko uvrijediti. Ako vam ne svida, na primjer, Majcin dan, mozda je bolje da taj dan ne otvarate Facebook.

2. Medicinska mafija

Kada netko tko nije medicinski strucnjak objavljuje upozorenja na 'opasnost zapadnjacke medicine', te stavlja linkove clanaka koji tvrde da lijekovita biljka ili smoothie moze rijesiti sve - od raka do mentalne bolesti, to nije samo zastrasujuce, nego i neodgovorno i opasno. Svaka vasa rijec moze izazvati reakciju i mogli biste biti odgovorni za pogorsanje zdravstvenog stanja neke osobe, a to definitivno ne zelite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Skromno hvalisanje

Vjerojatno ste dobro upoznati s ovakvim objavama: 'Wow, ne mogu odluciti hocu li ici na krstarenje Jadranom ili u resort na Azurnu obalu. Savjeti su dobrodosli!'

Ok, prestanite s time. Jednostavno prestanite. Ako imate dobre vijesti, slobodno ih podijelite s drugima, ali nemojte od toga napraviti 'pecanje' za komplimentima ili iskazima ljubomore i to sve pod maskom skromnosti. Ljudi ce biti sretni zbog vas, cak i bez ovakvih objava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Nejasne objave

To su oni postovi koji aludiraju da se dogodilo nesto prekrasno ili nesto lose, ali bez detalja ili bilo kakve jasne poruke.

"Ovo mi je najgori dan ikad, nista mi ne moze popraviti raspolozenje"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najbolji dan ikad! Moj zivot vise nikada nece biti isti!"

Hajde, ljudi, ili nam recite sto se dogodilo ili nemojte. Na taj nacin samo (pokusavate) manipulirati ljude da vas pitaju sto se dogodilo. Ako cete ovako i onako odgovoriti na pitanja javno, onda odmah recite o cemu se radi. Ako niste spremni ni sa kim podijeliti tu informaciju, zasto ste onda pisali objavu na Facebooku?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo