JOŠ SE NISTE SNAŠLI? /

Svi pričaju o novim Facebook opcijama. Evo kako ih uključiti

Image
Foto: Facebook

Napokon su stigle Facebook reakcije. To znači da na nečiji status, video ili fotografiju umjesto dosadašnjeg "lajka" sada možete reagirati ljubavlju, smijehom, iznenađenjem, tugom ili ljutnjom.

25.2.2016.
14:09
Facebook
VOYO logo

Ukoliko te nove opcije još uvijek ne vidite na svom "zidiću", evo male pomoći.

Image
VELIKA NOVOST NA FACEBOOKU: /

Više ne morate samo 'lajkati' statuse, pojavile se nove opcije

Image
VELIKA NOVOST NA FACEBOOKU: /

Više ne morate samo 'lajkati' statuse, pojavile se nove opcije

Na računalu

Mišem jednostavno pređite preko "lajka" i nove bi se rekacije trebale pojaviti iznad toga. Upozoravamo vas da morate biti mrvicu pažljivi kako ne biste nehotice nekome poslali "srce", a zapravo ste jako iznenađeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednom kada pošaljete svoju reakciju, na mjestu dosadašnjeg broja lajkova pojavit će se top tri reakcije na post. Klikom na te reakcije možet vidjeti kako su reagirali drugi korisnici.

Iako, kao i do sada, na jedan post možete imati samo jednu reakciju, možete je – kao i do sada – promijeniti ukoliko u međuvrmenu promijenite mišljenje i raspoloženje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mashable

Na mobitelu

Facebook aplikaciju ćete možda najprije morati isključiti pa opet uključiti kako bi se pojavile reakcije.

Kad pritisnete "lajk" na postu, pojavit će se poruka koja vas upozorava da držite pritisnuti gumb kako bi se pojavile ostale reakcije. Zato nemojte biti iznenađeni ako nove reakcije ne vidite odmah.

Za sada su reakcije dostupne samo za postove, slike i video, ali ne i za osobne komentare.

Možda će u Facebooku nastaviti slušati želje svojih korsinika i proširiti ponudu reakcija na čitavu platformu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako nove opcije utječu na News Feed?

Za sada, sve reakcije će se brojati kao "Like" kada je riječ o zidu vašeg News Feeda. Korištenje bilo koje reakcije signalizirat će Facebooku da želite vidjeti više sadržaja kao što je post o kojem ste dali mišljenje.

Ipak, vjerojatno je će se to vremenom promijeniti. Koristeći različite reakcije tokom dužeg vremena, Facebookov algoritam će postati "pametniji" pa će napraviti razliku između nečega što volite i nečega što vas čini ljutim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo