Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Zašto Appleovi zaposlenici nikada nisu hteli ručati sa Steveom Jobsom

Bivši suosnivač i glavni izvršni direktor Applea Steve Jobs je poznat po uvođenju nekih bizarno visokih standarda kad je riječ o dizajnu i razvoju proizvoda.

Veliki dio ispunjavanja tih standarda uključivalo je motiviranje zaposlenika da rade naporno i da u svakom trenutku budu spremni, a te je vrijednosti, prema riječima jednog bivšeg zaposlenika, stari Jobs uzimao vrlo ozbiljno.

David Black radio u Appleu skoro 12 godina, u ranim 2000—tim prije nego što je otišao pokrenuti svoj vlastiti start-up.

Tijekom svoje karijere u Appleu, Black je radio na nekoliko poslova; kao viši savjetodavni inženjer za Javu i WebObjects, informacijski arhitekt za tvrtkin odjel Strategic Education Solutions u Kini te kao Appleov šef za Asia Education Marketing u Pekingu.

Sada radi u konzultantskoj tvrtki za tehnološki dizajn DB3 Inovation.

Black je rekao da s Jobsom nije previše komunicirao, ali je bio dovoljno prisutan da vidi kako Jobs djeluje na zaposlenike.

Na primjer, kada je Jobs sjedao vani na terasu na ručak, svi zaposlenici bi završavali svoj ručak u roku od 15 do 20 minuta od Jobsova ulaska u tvrtkin restoran.

“Nitko ne bi popunio mjesta blizu njega”, rekao je Black za Business Insider. “Samo zato jer ste željeli biti spremni za taj trenutak.”

Jedna od prvih stvari koje su vas naučili u Appleu je da budete spremni odgovoriti na pitanje: “Na čemu radiš?” Black je podijelio nekoliko priča koje je čuo od drugih zaposlenika dok je bio u Appleu.

Black je ispričao kako je čuo prodajnog predstavnika koji je ušao u lift sa svog radnog mjesta na putu iz ureda. Susrevši se u liftu oči u oči sa Jobsom, ovaj ga je upitao što je radio cijeli dan, a prodajni predstavnik je odgovorio da se cijeli dan bavio prodajom softvera.

“To je bio taj mali trenutak izazivanja,” rekao je Black.

U drugom slučaju, Jobs je upitao pripravnika što je radio na poslu. On je napomenuo da je radio QA (osiguranje kvalitete) za proizvod. Jobs ga je onda priupitao: “A zašto onda ideš dolje? Trebao bi se vratiti na posao.”

“Mali je potpuno problijedio u licu”, rekao je Black. “A Steve je rekao: ‘Hej, samo se šalim.'”

“To je jedna od onih stvari u kojima je on ovo činio samo da vidi kako ljudi reagiraju”, rekao je Black. “To je mislim malo stvar i pokazivanja moći.”

Druga pak zaposlenica koja se zatekla blizu Jobsa doživjela je da je Jobs također upita što je radila. Kad je odgovorila to i to, Jobs ju je mirno upitao da mu na licu mjesta pokaže svoj projekt.

“To je razlog zašto jednostavno niste željeli biti previše blizu Stevea”, rekao je Black.

Povratak na Net.hr