Top 20 najgorih lozinki koje koristimo

Dva nedavna događaja dobro ilustriraju koliko većina ljudi aljkovo štiti svoje podatke online.

6.12.2013.
14:26
VOYO logo

Dana 4. listopada Adobe je izvjestio da su njegovi sustavi napadnuti u napadu hakera koji su se domogli 38 milijuna korisničkih računa i lozinki.

BBC izvještava da je lozinka "123456" bila najpopularnija lozinika među ukradenim lozinkama Adobovih korisnika. Naime, oko 1,9 milijuna korisnika Adobea koristilo je upravo tu lozinku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, to nije bilo sve. Korisnici Facebooka koji su se s istim korisničkim podacima prijavljivali na ovu društvenu mrežu kao i na Adobe, počeli su dobivati sigurnosna upozorenja. To znači da ako koristite istu e-mail adresu i lozinku za Facebook i Adobe, ugrožena su vam oba računa.

Ovaj tjedan sigurnosni stručnjaci iz tvrtke Spiderlab otkrili su da su pronašli 2 milijuna ukradenih lozinki za društvene mreže i to ljudi širom svijeta. Sigurnosni stručnjaci rekli su za BBC da iza ovog sigurnosnog proopusta može stajati zločinačka namjera. Naime, ukradene informacije mogu se koristiti za prikupljanje osobnih informacija o ljudima, a koje se potom mogu prodavati, kako je javio BBC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spiderlab izvještava da "ovdje ima puno više užasnih lozinki nego izvrsnih, više loših lozinki nego dobrih, a većina, kao i obično je negdje između u srednjoj kategoriji".

Nakon analize i usporedbe, Spiderlab je zaključio da "ljudi još uvijek biraju udobnost pred sigurnošću"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovdje je 20 najpopularnijih lozinki koje su otkrivene u hakareskom napadu na Adobe, a Spiderlabovih top 10 je vrlo slično ovom popisu.

123456 123456789 password admin 12345678 qwerty 1234567 111111 photoshop 123123 1234567890 000000 abc123 1234 adobe1 macromedia azerty iloveyou aaaaaa 654321

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnike koji imaju ove lozinke savjetujemo da ih odmah promijene jer stručnjaci za online sigurnost po tko zna koji puta opet upozoravaju korisnike da ulože malo više truda u zaštitu.

Toma
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo