Kablovi se presijecaju, tradicionalna televizija odlazi u zaborav, a e-mail poruke su ugrožene brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke.
Pametni uređaji povezuju svijet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promjenama.
Oni koji su informirani i spremni ne gledaju na ove promjene kao na prijetnju, već pronalaze u njima mnoge mogućnosti.
Tokom posljednjih šest godina sve je buknulo, kako je rečeno na konferenciji Business Insidera koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije kako bi razmatrali budućnost.
Henry Blodget, izvršni direktor Business Insidera otvorio je konferenciju prezentacijom nazvanom 7 predskazanja budućnosti medija.
Kao direktor jednog od najposjećenijih portala o biznisu i tehnologiji, evo šta Blodget misli kakva je budućnost medija:
1. Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada
2. Pretplate na digitalnu glazbu, filmove i novine rastu brzo
3. Egzistencijalna kriza blokatora reklama riješit će se sama od sebe, ali pazite što želite
4. Domaće digitalno oglašavanje nastavlja s napretkom
5. Sljedeća velika platforma neće biti ni pametne naočale ni pametni automobili niti virtualna stvarnost
6. Televizijske kuće uskoro će osjetiti sudbinu tiskanih medija
7. Moć i bogatstvo bit će koncentriraniji nego ikada
8. Ali to nije sve...