U najnovijem istraživanju o navikama potrošača na europskom medijskom prostoru Mediascope koju je proveo IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) ispitano je 55.000 ljudi u 28 zemalja, od Irske do Rusije, od Finske do Portugala, a obuhvaćena je i Hrvatska. Uzorak ispitanika je reprezentativan prema dobi, spolu, stupnju obrazovanja i regionalnoj raspodijeljenosti.
Prema rezultatima istraživanja online je 64 posto Hrvata starijih od 16 godina, njih 2.400.000. Tjedno na internetu provedu više od 15 sati, što je više od prosjeka građana Europske unije. Većinom internetu pristupaju putem računala, no 200.000 ih za surfanje koristi tablete, a 800.000 mobitele. 35 posto ih koristi više uređaja za pristup internetu.
Televiziju gleda 99 posto Hrvata, radio sluša 81%, internetom se koristi njih, kako smo rekli, 64%, dok 66% čita novine. Penetracija, kako se to navodi u istraživanju, u slučaju časopisa je, pak, svega 35 posto.
Uz televiziju Hrvati provedu 17 i pol sati na tjedan, radio slušaju 15 i pol sati, a na internetu čak 15,1 sati. Uz novine provedu tek 4,4, a uz časopise tri i pol sata.
Zanimljivo je da najmlađa ispitana populacija (16-24 godine) više surfa webom nego što gleda televiziju. Ta je populacija ujedno i najviše online svaki dan (82 posto, što je veći postotak nego u EU, gdje je 71%).