Hrvati surfaju više nego građani EU
Dva milijuna i 400 tisuća Hrvata je online. U postotku, riječ je o 64 posto hrvatskih građana starijih od 16 godina.
U najnovijem istraživanju o navikama potrošača na europskom medijskom prostoru Mediascope koju je proveo IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) ispitano je 55.000 ljudi u 28 zemalja, od Irske do Rusije, od Finske do Portugala, a obuhvaćena je i Hrvatska. Uzorak ispitanika je reprezentativan prema dobi, spolu, stupnju obrazovanja i regionalnoj raspodijeljenosti.
Prema rezultatima istraživanja
Televiziju gleda 99 posto Hrvata, radio sluša 81%, internetom se koristi njih, kako smo rekli, 64%, dok 66% čita novine. Penetracija, kako se to navodi u istraživanju, u slučaju časopisa je, pak, svega 35 posto.
Uz televiziju Hrvati provedu 17 i pol sati na tjedan, radio slušaju 15 i pol sati, a na internetu čak 15,1 sati. Uz novine provedu tek 4,4, a uz časopise tri i pol sata.
Zanimljivo je da najmlađa ispitana populacija (16-24 godine) više surfa webom nego što gleda televiziju. Ta je populacija ujedno i najviše online svaki dan (82 posto, što je veći postotak nego u EU, gdje je 71%).