Rastuca popularnost mobilnih uredaja pomogla je Googleu da poveca svoju dominaciju u globalnim prihodima od oglasavanja. Prihodi Googlea od web pretrazivanja su dvaput veci od prihoda njegovog najblizeg konkurenta.
Tehnoloski div iz Silicijske doline imao je medijske prihode u iznosu od 50.6 milijardi dolara u 2013/14 prema novom istrazivanju, dok se na drugom mjestu nalazi Walt Disney Company, s prihodima od 20.3 milijardi dolara.
Godisnja lista tvrtke ZenithOptimedia rangirala je medijske prihode, odnosno prihode onih tvrtki koje podrzavaju oglasavanje - poput televizijskog emitiranja, novinskog izdavastva, web pretrazivanja i drustvenih medija. Tu su takoder ukljuceni i neki drugi prihodi poput prihoda koje ostvaruju tvrtke od prodaje svojih casopisa.z
Najbolje rangiranoj tvrtki Google prihod je tijekom godine narastao za 16 posto i to najvise zahvaljujuci korisnicima koji sve vise pristupaju webu sa svojih pametnih telefona i tableta, medutim Facebook na 10. mjestu takoder ima korist od ovog trenda.
Facebooku su godisnji medijski prihodi porasli za 63 posto na 7 milijardi dolara, sto je ovu tvrtku pomaknulo za 14 mjesta na listi u odnosu na prethodno izvjesce, a to je ujedno i najbrze rastuca od 30 rangiranih tvrtki.
"Google ima korist od rasta prodaje pametnih telefona i tableta jer njegov sredisnji pretrazivac cini dostupnim potrosacima u pokretu, dopustajuci im da vide sadrzaj u vrijeme i s mjesta koje im najvise odgovara", navodi se u izvjescu.
S medijskim prihodima od 17,8 milijardi dolara prosle godine, Comcast je na trecem mjestu, ali Googleova dominacija je tolika da je jos uvijek veci cak i od Disneya i Comcasta zajedno.
Na cetvrtom mjestu je 21. Century Fox s 17.6 milijardi dolara, a slijedi ga CBS s 11 milijardi dolara medijskih prihoda.