"Stolice su za ljude. I zbog toga su stolice kao Facebook"; objašnjava reklama.
Mnoge će Facebookove stolice odmah asocirati na Clinta Eastwooda i njegov već legendarni govor pred praznom stolicom na Republikanskoj nacionalnoj konvenciji u Tampi kada je podržao Mitta Romneya. No, dok se slavni glumac i redatelj obraćao "nevidljivom Obami", usporedba Facebooka i stolica izazvala je mnoštvo šaljivih komentara na internetu. Tehnološki blog Gizmodo tako je napisao da je ovo "Facebokova prva i ujedno najgora reklama".
Nakon što je objavio na svom statusu da je Facebook desegao brojku od milijardi preplatnika, Mark Zuckerberg je dao dodatno objašnjenje:
"Proslava milijardu ljudi je vrlo posebna za mene. To je trenutak u čast ljudima kojima služimo. Prvi put u našoj povijesti napravili smo video kako bi izrazili kakvo je naše mjesto na ovoj zemlji. Vjerujemo da je potreba za otvorenošću i povezivanjem ono što nas čini ljudima. To je ono što nas spaja. To je ono što donosi smisao našim životima. Facebook nije prva stavr koju su ljudi napravili kako bi nam pomogli povezati se. Pripadamo bogatoj tradiciji ljudi koji čine stvari koje nas okupljaju", napisao je Zuckerberg dodajući da u Facebooku slave "svakodnevne stvari koje su ljudi uvijek činili kako bismo se okupili: stolice, kućna zvonca, zrakoplovi, mostovi, igre".
"Ovo su sve stvari koje nas povezuju. A sada je Facebook dio ove tradicije stvari koje nas također povezuju", napisao je Zuckerberg.
U reklamu se tako pojavljuju stolice i mnogi drugi naizgled nepovezani predmeti te se sugerira gledatelju da je i Facebook nešto s čime se svakodnevno susrećemo.
"Stolice. Svatko može sjesti na stolicu. Ako je stolica dovoljno velika, više ljudi može sjesti na nju zajedno", kaže Facebook u svojoj videoreklami.
Video je režirao meksički redatelj Alejandro Gonzalez Inarritu, poznat po filmovima "Babel" i "Biutiful". Traje svega minutu i pol, pa pogladajte tu reklamu koja ističe vrijednost stolica kao načina za društveno povezivanje.
Pokušaj da stolice prožmu s"pravim ljudskim osjećajima" je najupečatljiviji dio videa.