ZARAZNO JASNI: /

Evo zašto su emotikoni postali najlakši oblik komunikacije

Image

Svi su se iznenadili kada je ekipa iz Oxfordskog rječnika 2015. za riječ godine proglasila - emotikon. Mnogi su negodovali jer je "riječ godine nešto neizgovorivo".

15.2.2016.
13:20
VOYO logo

Upravo je to potaknulo lingviste na daljnja istraživanja, koja su pokazala u koliko velikoj količini koristimo emotikone. U Velikoj Britaniji čak 80 posto vlasnika pametnih telefona koristi popularne smajliće, pokazalo je istraživanje na Sveučilištu Bangor. A svi ispitanici mlađi od 25 godina, iliti 100 posto, koriste emotikone.

Emotikoni su počeli ulaziti u svakodnevnu komunikaciju 2011. godine kada je Apple omogućio njihovo korištenje na iPhoneu. Naravno, ubrzo se s istom opcijom pridružio i Android, nakon čega više nije bilo povratka, pa su danas emotikoni svuda oko nas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

A oni su ustvari rješenje za sve nesporazume do kojih može doći prilikom komunikacije preko interneta. A do nesporazuma dolazi jer pošiljatelj nema kontrolu nad načinom na koji će primatelj shvatiti poruku. I tu u priču ulazi emotikoni koji koriste univerzalni kod koji je isti na svim platformama. Dakle, ako utipkate :-) i na Androidu i iOS-u dobit ćete žuto nasmijano lice.

Ako tome pridodamo i saznanje da su ljudi programirani za vizualnu komunikaciju, jasno je zašto su emotikoni najlakši oblik komunikacije. Ipak, emotikoni nikad neće zamijeniti riječi, ali će ostati prisutni u komunikaciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
POWERED BY SCHWEPPES /

Under the Tonic Mistletoe