Kreator dodatka Tami Reiss kaže kako korišteje ovakvih riječi i fraza umanjuje efekt poruke koju želite poslati. Koristeći takve riječi i fraze u očima primatelja ispadate slabić.
Reiss nadalje piše kako je ovaj problem naročito izražen kod žena koje se pokušavaju probiti u poslovnom svijetu ili su pokrenule svoju tvrtku.
"Svi smo protiv svoje volje potpali pod utjecaj obrazaca kulturne komunikacije koji potkopavaju naše ideje. Kao poduzetnice mi vodimo posao i timove ljudi - zašto onda ne pišemo sa samopouzdanjem koje smo stekli na tim pozicijama?", objašnjava Reiss.
Tako je i rođena ideja o "Just Not Sorry" dodatku. A dodatak radi tako što označava riječi koje "miniraju" vaš mail. Takve riječi su podvučene kako da ste ih krivo napisali, no u drugoj boji kako bi ih mogli razlikovati.
Već se prilikom testiranja pokazalo koliko takvih riječi ljudi koriste u svojim mailovima, ali i u svakodnevnom govoru. Ako ih se želite riješiti, dodatak možete preuzeti ovdje.