Volkswagen je proglašen četvrtim 'najzelenijim' brandom na svijetu u najnovijem istraživanju "Best Global Brands“, koje svake godine provodi američka tvrtka Interbrand, inače najutjecajnija konzultantska tvrtka za procjenu vrijednosti brandova, piše autoholik.net.
Njemački gigant tako se popeo za dva mjesta na ljestvici u odnosu na prošlogodišnje istraživanje te slovi kao najzeleniji proizvođač automobila, ali i kao najzeleniji brand u svojoj zemlji.
Ovaj napredak Interbrand opravdava VW-ovim ambicioznim i utemeljenim ciljevima, posebice planiranim smanjenjem prosječne potrošnje svake sljedeće generacije vozila za 10 do 15 posto te smanjenjem emisija CO2 ispod 120 g/km do 2015.
Također, Interbrand je uzeo u obzir i činjenicu kako VW zelenima želi učiniti i svoje pogone, i to za 25 posto u narednih šest godina, te velika ulaganja u obnovljive izvore energije. Ultimativni cilj da do 2018. postane najzelenijim (i najvećim) proizvođačem automobila na svijetu, također je uzet u obzir.
Dodajmo za kraj kako je prvo mjesto na Interbrandovoj ljestvici 50 najzelenijih brandova na svijetu za 2012. zauzela Toyota (drugu godinu za redom), drugo Johnson & Johnson, a treće Honda. Desetorku najboljih zaokružuju Hewlett-Packard (5), Panasonic (6), Dell (7), Siemens (8), Danone (9) i BMW (10).
Što se ostalih proizvođađa automobila tiče, svoje mjesto na listi pronašli su još Ford (15), Mercedes-Benz (16), Hyundai (17) i Nissan (21).
Više: autoholik.net