Tweetanjem do novog Audija A4

Kanadska trgovina automobilima izazvala je korisnike da preko Twittera osvoje novi Audi.

29.8.2012.
15:24
VOYO logo

Tvrtka Pfaff Automotive osmislila je marketinšku kampanju koja ljude navodi da se registriraju za "Tweet Race", odnosno utrku u tweetanju, i to tako da otvore novi profil na Twitteru ili se pak prijave s već postojećim računom. Igra je započela u ponedjeljak, a prvih 10 ljudi koji dođu do 2.500 sljedbenika (followers) osvojit će ključ. Jedan od ovih ključeva otvorit će vrata novog Audija A4.

Ova velika nagrada dolazi s besplatnim tuning paketom u vrijednosti od 5.000 dolara i godinu dana dugim leasingom, ali, nažalost, u igri mogu sudjelovati samo stanovnici kanadske pokrajine Ontario.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni koji se registriraju morat će odobriti aplikaciju PFAFF Tweet Race kako bi mogla imati pristup korisnikovom računu na Twitteru.

Dosad su samo tri korisnika prikupila 2.500 sljedbenika: @batsirai, nešto više od 7.000 sljedbenika, @javagraba, nešto više od 6.700 sljedbenika i @ _bsmith_, oko 3.000 sljedbenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovu kampanju osmislila je marketinška agencija Lowe Roche.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo