Svjetski guru političkih kampanja održao predavanje na Vernu

20.3.2013.
11:40
VOYO logo

Posljednje tri godine vodio je online političke kampanje za devet svjetki poznatih političara, a javnost ga poznaje kao autora online igre Obama vs Romney. Za Hrvatsku kaže da je poput neotkrivenog dragulja, ali je razočaran angažmanom mladih u politici i njihovim odazivom na izbore.

Za predsjedničke izbore 2008. američki predsjednik Obama u svojoj je kampanji imao pet milijuna „prijatelja“ na čak petnaest društvenih mreža, dok je na prethodnim predsjedničkim izborima Singhovim metodama regrutirano preko milijun mladih američkih glasača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U političkim kampanjama više nije dovoljno imati plakat na čijem dnu stoje ikone Facebooka i Twittera. Morate pozvati ljude na akciju. Tehnološkim alatima mladi mogu promijeniti Hrvatsku. U svijetu se sve više novih generacija putem interneta uključuje u političke promjene. Njihove mreže su postale njihove digitalne nekretnine", rekao je Singh.

Singh je objasnio da je svaka fotografija, video spot i tekstualna poruka objavljena na društvenim mrežama rezultat osobne kampanje koju svatko za sebe vodi. Ključ uspjeha na osobnoj, poslovnoj ili političkoj razini vidi u jasnom određivanju ciljeva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Društvene mreže i aplikacije možete upotrebljavati u bilo kojoj industriji, organizaciji, političkoj komunikaciji ili promidžbi, ali morate znati što želite postići. Za vrijeme revolucije u Egiptu cijeli je svijet svojim lajkovima na Facebooku Egipćanima davao potvrdu da je njihova revolucija opravdana, što je i bio jedan od ciljeva“, kaže Singh.

Kako bi posjetitelji iskusili moć društvenih mreža i interneta u provođenju kampanja, svatko je svojim mobitelom fotografirao predavanje. Potom je više od 150 posjetitelja u isti trenutak podijelilo fotografije na svojim profilima na društvenim mrežama, pod zajedničkim opisom, i tako su pokrenuli globalnu kampanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tehnološke novitete možete aplicirati u bilo kojoj industriji, organizaciji, političkoj komunikaciji ili promidžbi, ali morate unaprijed znati što želite postići. Bez toga, upotreba tehnologije je besmislena", upozorio je Singh te istaknuo kako je definiranje ciljeva, upravo zbog dostupnosti informacija, društvenih mreža i tehnologije, vrlo zahtjevan proces.

Ulaganje u infrastrukturu, poznavanje komunikacijskih alata, organizacija informacija i izrada strategije, ključni su za uspješnu komunikaciju temeljenu na tehnološkim inovacijama. Singh je naglasio kako se organizacije trebaju uključivati u takve vidove komunikacije, ali moraju znati što točno žele postići. Ključno je razumjeti bit društvenih medija i općenito društvenosti interneta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Društvena mreža je virtualno mjesto gdje se pojedinci skupljaju i grade svoju mrežu poznanstava, tj. komuniciraju s drugim pojedincima jednakih ili različitih stajališta."

Specifično je, dodaje, da pojedinci danas na tim mrežama o sebi otkrivaju sve više informacija, čak i onih prema kojima su prijašnje generacije bile vrlo rezervirane. No trendovi novih generacija nameću nove obrasce ponašanja, pa čak i oni stariji danas otvaraju profile na društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Taj će se prostor javne virtualne misli sve više širiti i generirati sve veće količine osobnih informacija, na temelju kojih će se razvijati nove društvene tzv. nišne javne platforme koje će okupljati javnost oko nekog zajedničkog interesa – politike, biznisa, edukacije, itd.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo