Tijekom vremena dolazi do prodiranja vlage, soli i nečistoća između gumenih zaštita vodilica, koje onda s vremenom zbog hrđe ne obavljaju svoju funkciju na pravilan način, kaže Netov dežurni mehaničar.
Kočiona obloga ne priliježe na površinu diska punom površinom što rezultira nejednakim kočenjem na svim kotačima. To može prouzročiti neugodno i opasno zanošenje prilikom naglog kočenja, upozorava.
Na automobilu koji je stigao u servis našeg mehaničara pukla je zaštita osovine amortizera te je ona bila izložena udarcima kamenčića, prašine, soli i vlage! Ako dođe do jačeg oštećenja hidrauličke osovine (neravnine i udubine na osovini) može se dogoditi trganje gumene brtve koja štiti da ulje iz amortizera ne iscuri van! Onog trena kad se to dogodi auto postaje nestabilan na neravninama što je osobito opasno u zavojima ili pri naglim promjenama smjerova.
Šteta? Nove vodilice koštaju oko 800 kuna, ali treba zamijeniti i diskove, pa je riječ o nekoliko tisuća kuna. Kako spriječiti? Prilikom održavanja kočnica valja očistiti i podmazati čeljust kočnice i problema ne bi trebalo biti.