Šteta nekoliko tisuća kuna, a mogli ste to izbjeći!

Čest problem koji se događa zbog zimskih uvjeta na cestama, a osobito je boljka na Renault Meganeima i peugeot 307-ama je blokirana čeljust kočnice zbog hrđe na vodilicama čeljusti kočnica.

19.4.2014.
10:58
VOYO logo

Tijekom vremena dolazi do prodiranja vlage, soli i nečistoća između gumenih zaštita vodilica, koje onda s vremenom zbog hrđe ne obavljaju svoju funkciju na pravilan način, kaže Netov dežurni mehaničar.

Kočiona obloga ne priliježe na površinu diska punom površinom što rezultira nejednakim kočenjem na svim kotačima. To može prouzročiti neugodno i opasno zanošenje prilikom naglog kočenja, upozorava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na automobilu koji je stigao u servis našeg mehaničara pukla je zaštita osovine amortizera te je ona bila izložena udarcima kamenčića, prašine, soli i vlage! Ako dođe do jačeg oštećenja hidrauličke osovine (neravnine i udubine na osovini) može se dogoditi trganje gumene brtve koja štiti da ulje iz amortizera ne iscuri van! Onog trena kad se to dogodi auto postaje nestabilan na neravninama što je osobito opasno u zavojima ili pri naglim promjenama smjerova.

Šteta? Nove vodilice koštaju oko 800 kuna, ali treba zamijeniti i diskove, pa je riječ o nekoliko tisuća kuna. Kako spriječiti? Prilikom održavanja kočnica valja očistiti i podmazati čeljust kočnice i problema ne bi trebalo biti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo