Seminar suvremenih medijskih trendova (SEMPL) u Portorožu

Seminar medijskih trendova (SEMPL), koji će se ove godine održavati od 29. do 30.

16.10.2012.
16:42
VOYO logo

Organizatori Sempla ovogodišnjim će programom regijske konferencije pokazati u kolikoj je mjeri povezivanje važno. Međunarodno priznati stručnjaci i govornici 14. Sempla, čija je nit vodilja “Poveži se”, pokazat će brojne primjere dobre prakse, rezultate istraživanja i uvide u medijsku praksu, koja je sve više određena povezivanjem različitih programskih usluga i uređaja (multimedija), te povezivanjem tehnološkog i društvenog elementa komunikacijske industrije (transmedija).

Na ovogodišnjoj konferenciji nastupit će mađunarodno priznati majstori povezivanja, poput Toma Bowmana, koji u medijskoj tvrtci BBC Worldwide brine za globalni marketing reklamnog prostora i koji se već 20 godina bavi mrežnim oglašavanjem; futurist Gerd Leonhard; autor i strarateški savjetnik Steven van Belleghem, koji je ujedno i najbolji predavač po izboru sudionika 13. Sempla; Béla E. Papp, voditelj poslovne grupacije za oglašavanje i internet, odgovoran za Srednju i Istočnu Europu u Microsoftu; Helen McGee, voditeljica aktivacije na društvenim mrežama u tvrtci OMD International; Guy Abrahams, globalni direktor marketinga u grupaciji ZenithOptimedia Worldwide; Jonathan Gable, direktor poduzeća BrainJuicer i mnogi drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odbor za program Sempla svjestan je da stručnjaci komunikacijske industrije moraju cijelo vrijeme biti u kontaktu sa svjetskim medijskim trendovima, a uz to je – zbog specifičnosti jadranskog tržišta – potrebna i upoznatost s trendovima i najboljim praksama na području država bivše Jugoslavije. Upravo zato programu neće nedostajati predavača iz te regije. Svoje savjete o tome kako umijesiti sve najbolje i najsjajnije u naše tržište tako da ostvarimo najvišu učinkovitost, te usporedbu sa svjetskim i regijskim trendovima, sa sudionicima Sempla podijelit će stručnjaci poput Ivana Jovanovića, odgovornog za sistemsku i izvedbenu potporu kod mjerenja internetske publike u srpskoj podružnici tvrtke Nielsen; Ivan Stojanović, direktor Direct Media Srbija, Irene Kocjan, direktorice marketinga za Srednju i Jugoistočnu Europu u Goodyear Dunlop Sava Tires CSEE; Nataše Djurdjević, direktorice marketinške aktivacije za Srednju i Istočnu Europu u Coca-Cola Company; Maše Muster, voditeljice kvalitativnih istraživanja u slovenskoj istraživačkoj kući Mediana, i drugi.

Govornike 14. Sempla možete pogledati ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo