Renault-Nissan postaće tako većinski vlasnik najpoznatije ruske automobilske marke. Rusija je trenutačno treće najveće svjetsko tržište za Renault-Nissan, s ukupno 878.990 prodanih vozila u 2011. godini, od čega je 578.387 automobila imalo oznaku Lada.
Carlos Ghosn, čelnik francusko-japanskog saveza koji je doputovao u Moskvu kako bi potpisao sporazum o preuzimanju, rekao je da ovaj dogovor produbljuje četverogodišnje partnerstvo koji je imao s Avtovazom.
Također je izjavio da se nada da će se uskoro pokrenuti potražnja za novim automobilima kod Rusa kojima rastu prihodi, a s time i želje za boljim standardom.
"Bez ikakve sumnje, Lada brand će i kratkoročno i dugoročno gledano za alijansu biti najveći brand u Rusiji", rekao je Ghosn za Reuters.
"Ovdje smo da osnažimo brand i damo mu sve što je potrebno".
Renault-Nissan planira do sredine 2014. godine u zajedničku tvrtku uloži oko 570 milijuna eura.