Partneri ovogodišnjeg Sajma su: Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet i Prva hrvatska otvorena tvornica softvera (Software Factory by CISEx) dok je suorganizator i ove godine ugledni domaći IT stručnjak Radoslav Dejanović.
U sklopu programa CARNet će posjetiteljima nastojati približiti iskorake koje je internet donio prvenstveno u području obrazovanja. Tako će pod sloganom "CARNet > Internet" (CARNet više od interneta), CARNet predstaviti dio svojih usluga namijenjenih pripadnicima školske zajednice, ali i drugim korisnicima. CARNetove aktivnosti mogu se podijeliti u tri osnovna područja: pružanje internet usluga, poticanje razvoja informacijskog društva i obrazovanje za novo doba.
Na sajmu Info, CARNet će obilježiti 20. obljetnicu interneta u Hrvatskoj te će se predstaviti kroz niz predavanja, radionica i okruglih stolova.
Djelatnici CARNeta će tijekom Sajma posjetiteljima pružati opće informacije i prezentirati većinu CARNetovih usluga, a za neke od njih posjetitelji će se moći predbilježiti na sajmu (npr. otvoriti domenu).
Udruga CISEx će, kao i prošle godine, sudjelovati na sajmu sa zajedničkim štandom. No taj štand će, za razliku od prošlogodišnjeg, biti po mnogo čemu drukčiji. Osnovna ideja je omogućiti članovima udruge okruženje kao i u uredu pa je osmišljen koncept zajedničkog ureda koji će se smjestiti u "zimskom vrtu".
Koncept je nazvan Prva Hrvatska Otvorena Tvornica Softvera (Software Factory by CISEx). Osnovna namjera udruge je pokazati da postoji mnogo poduzeća u Hrvatskoj koja proizvode softver i izvoze ga po cijelom svijetu te nude softverske usluge globalno. Članovi koji će sudjelovati u sklopu zajedničkog ureda imat će priliku posjetiteljima, kao i drugim izlagačima, pokazati svoje proizvode i usluge.
U Kongresnoj dvorani održavaju se B2B susreti, stručni skupovi i radionice, a izlagači prezentiraju najsuvremenije proizvode i tehnologije. U paviljonu 7 biti će organizirani sadržaji zabavno-edukativnog karaktera namijenjeni širokoj publici koji će obuhvatiti INFOGAMER - gaming natjecanja, izložbu starih računala RETRO INFO i prigodnu maloprodaju opreme u terminu od 13.-18. studenog 2012. Intencija projekta je promovirati poduzetnike i tvrtke s originalnim proizvodima koje u svojem poslovanju koriste moderne tehnologije.
Time su male, agilne informatičke tvrtke dobile priliku pod istim krovom predstaviti sebe, svoje proizvode i usluge, te razmijeniti svoja znanja i iskustva.
Uz demonstracije tehnologija poznatih svjetskih brandova IT industrije, jedan od primarnih ciljeva sajma je i promocija domaćeg znanja, ideja i rezultata rada informatičke industrije u Hrvatskoj odnosno IT tvrtki od kojih je veliki broj izvozno orijentiran.
U tu svrhu Zagrebački velesajam je izlagačima izašao u susret s povoljnim cijenama izlaganja a zauzvrat tvrtke - izlagači su se obvezale sudjelovati u cjelodnevnim programima predstavljanja domaćih proizvoda i tehnoloških predavanja.
Naglasak je dan na razmjenu iskustva i poslovne kontakte izlagača a cjelodnevne aktivnosti tijekom svih dana Sajma uključuju aktivan angažman izlagača.
U zajedničkom terminu s INFO sajmom održavaju se i Interliber, Sajam glazbe i multimedije i Zim Ski Show.
Očekuje se da će ovaj skup poslovnih, izložbeno-kulturnih, edukativnih i zabavnih sadržaja ukupno privući oko 100.000 posjetitelja.