Poznato je da na mnogim dijelovima njemačkih autocesta ne postoji nikakvo ograničenje brzine. Vozač može voziti brzo koliko to želi, odnosno koliko mu to mogućnosti automobila dopuštaju.
Njemačka opozicijska partija SPD (socijaldemokrati) pokušava izbaciti iz zakona neograničenu brzinu na autocestama i to joj je dio kampanje za rujanske izbore. Osim toga, i njemačka Stranka zelenih također se zalaže za uvođenje limita, pa će na sljedećim izborima koalirati sa SPD-om. Ako pobjede, na žalost ljubitelja suludo brze vožnje, ni u Njemačkoj se više neće moći voziti velikim brzinama.
SPD-ov lider Sigmal Gabriel zalaže se za to da ograničenje brzine na svim dijelovima autobahna bude 120 km/h. Manje nego što je sada u Hrvatskoj. Pri tome se nedavno pozvao na statističke podatke koji pokazuju značajno mani broj nesreća i ozlijeda na dijelovima autobahna gdje postoje ograničenja u brzini.
SPD još nije i službeno najavio ovu politiku u vođenju svoje kampanje jer, kako kaže, treba još konzultirati lokalne vlasti za više informacija, no ideja je kod određenog dijela javnosti dobro primljena.
Ipak, neki se ne slažu s priejdlogom. U njemačkom autoklubu (ADAC) tvrde da se na autocestama događa samo 11 posto ozbiljnih prometnih nesreća u kojima ima i poginulih, dok se na lokalnim prometnicama događa 60 posto takvih nesreća.
Pitanje o ograničenju brzine tako je postalo jedno od prvorazrednih političkih pitanja ovih dana u Njemačkoj.