„Projekt ENABLE odgovara na pitanje kako osnažiti djecu da budu spremna za snalaženje u situacijama elektroničkog nasilja. On potiče djecu da u virtualnom svijetu budu pristojna, kreativna, suosjećajna, empatična, da pruže podršku, pokažu svoje uspjehe i pohvale tuđe da pokažu svoje dobre strane te da zagovaraju sebe bez ugrožavanja drugih. Sve su to nužne vještine u današnjem svijetu i briga nas odraslih je da djecu naučimo odgovornom i primjerenom korištenju interneta i svih drugih tehnologija“, rekla je Lidija Kralj, voditeljica projekta ENABLE u Hrvatskoj.
Na radionici se predstavio tim RIK iz Popovače koji je uz pomoć mentorice Diane-Svjetlane Lendvaj razvio aplikaciju ERA odnosno ENABLE rating app. Ova aplikacija razvijena je kao pomoć roditeljima za provjeru igara koje djeca igraju.
Tim iz OŠ Frana Krste Frankopana iz Zagreba kreirao je uz pomoć mentorice Dubravke Crnić blog Black Sheep, svojevrsnu edukativnu platformu koja sadrži informacije o „bullyingu“ te donosi korisne savjete i zanimljivosti o sprečavanju nasilja među mladima, dok je tim iz OŠ Velika Mlaka i OŠ E. Kumičić iz Velike Gorice vođen od mentorice Štefice Škare razvio aplikaciju SpotyUp za mobilne uređaje putem koje djeca mogu unositi opise lijepih i ružnih stvari koje im se događaju.
S druge strane projekt Happy, koji su razvili učenici OŠ Antuna Nemčića Gostovinskog, Gimnazije Fran Galović i Obrtničke škole iz Koprivnice te mentor Slavko Franjo zamišljen je kao društvena mreža namijenjena učenicima koji su zlostavljani, ali i zlostavljačima te stručnim službama poput pedagoga, psihologa, socijalnih pedagoga, razrednika i drugih. Pristupajući stranici, učenik bira lik koji će ga predstavljati te ulazi u virtualni svijet u kojem se može riješiti stresa na razne načine od izvođenja tjelesnih vježbi, slušanja muzike do rješavanja raznih zadataka.