Sjećate li se nekad vrlo popularnog talijanskog crtića "La Linea" koji je kreirao Osvaldo Cavandoli. Mnogi klinci su ga zvali "bajum-bajum" jer se tako glasao brbljavi junak koji se kretao po nacrtanoj bijeloj liniji.
Crtić je bio vrlo popularan krajem 70-tih i 80-tih godina jer se prikazivao u više od 50 zemalja širom svijeta, a u Fordu su odlučili da glavnog lika ponovno ožive i iskoriste za novu reklamu za C-MAX Hybrid.
Ford će kampanju za svoj C-MAX Hybrid lansirati ne samo na internetu, već i na televiziji, radiju, tiskanim oglasima i na društvenim mrežama. U reklami se sugerira da C-MAX ima više snage, da je zabavniji za vožnju i da može prijeći više kilometara s jednim punjenjem nego Prius i drugi automobili. Osim toga je i jeftniji.
Ford je i priznao da cilja na Prius jer taj Toyotin model u svijesti mnogih potrošača najčešće asocira na "hibrid".
Gosp. Linea u jednom trenutku iskače ljutito iz svog Priusa, šutne ga nogom i zadovoljan uskače u Fordov C-MAX.
"Obično ne komentiramo oglase drugih ljudi" rekao je glasnogovornik Toyote Greg Thome, upitan što misli o novoj Fordovoj reklami za C-MAX Hybrid.