Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Ostalo /

La Linea vozi Ford C-MAX Hybrid

Fordov novi C-MAX Hybrid model snažno kreće u borbu protiv Toyote Prius kao ekološki prihvatljivo obiteljsko vozilo. Američki proizvođač ima i novu reklamnu kampanju.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Sjećate li se nekad vrlo popularnog talijanskog crtića "La Linea" koji je kreirao Osvaldo Cavandoli. Mnogi klinci su ga zvali "bajum-bajum" jer se tako glasao brbljavi junak koji se kretao po nacrtanoj bijeloj liniji.

Crtić je bio vrlo popularan krajem 70-tih i 80-tih godina jer se prikazivao u više od 50 zemalja širom svijeta, a u Fordu su odlučili da glavnog lika ponovno ožive i iskoriste za novu reklamu za C-MAX Hybrid.

Ford će kampanju za svoj C-MAX Hybrid lansirati ne samo na internetu, već i na televiziji, radiju, tiskanim oglasima i na društvenim mrežama. U reklami se sugerira da C-MAX ima više snage, da je zabavniji za vožnju i da može prijeći više kilometara s jednim punjenjem nego Prius i drugi automobili. Osim toga je i jeftniji.

Ford je i priznao da cilja na Prius jer taj Toyotin model u svijesti mnogih potrošača najčešće asocira na "hibrid".

Gosp. Linea u jednom trenutku iskače ljutito iz svog Priusa, šutne ga nogom i zadovoljan uskače u Fordov C-MAX.

"Obično ne komentiramo oglase drugih ljudi" rekao je glasnogovornik Toyote Greg Thome, upitan što misli o novoj Fordovoj reklami za C-MAX Hybrid.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike