Potrebno ga je kupovati na redovnoj bazi, a njegova cijena cesto fluktuira, no najcesce u onom losem smjeru, gorivo poskupljuje. Ukoliko redovito odrzavate vas automobil mozete se posluziti jednom ili svim metodama ispod koje postoje kako biste smanjili njegovu potrosnju te za iste novce putovali dalje.
Jedna od tajni jeftinije voznje se nalazi u automobilskim gumama. Naime, vazno je odrzavati tlak u gumama jer kad se on smanji i same gume postaju teze stvarajuci tako otpor u voznji, sto od nas zahtjeva jaci pritisak na pedalu gasa te vecu potrosnju goriva.
Kako prazne gume stvaraju veci otpor u voznji tako tu zaslugu mozete pripisati i svim onim nepotrebnim stvarima koje se nalaze u vasem automobilu, a povecavaju njegovu tezinu. Izbacite sve nepotrebno, a tijekom gradske voznje mozete maknuti cak i rezervnu gumu.
Vazno je pripaziti na stanje vasih svjecica i filtera u automobilu. Ukoliko je filter zagusen raznom necistocom, protok zraka ce biti slabiji sto uzrokuje lose sagorijevanje benzina i njegovu vecu potrosnju. Lose svjecice mogu isto to uciniti te ih je pozeljno promijeniti nakon prijedenih 100.000 kilometara.
Postoji i velik broj raznih trikova koje moze koristiti i tijekom same voznje, a mogu vam ustedjeti gorivo. Pokusajte pazljivo voziti sto znaci da krecete na vrijeme, ne vozite previse brzo, a dobro je i voziti iza drugog auta prilikom vjetra (zbog struje koju ce tada on razbijati, a vama ustedjeti dragocjeni benzin). Prilikom voznje na nizbrdici ne koristite kocnice vec silu tezu za ubrzanje kako bi vam kasniji uspon bio laksi i zahtijevao manje gasa.
Nizi okretaji te pravovremenom mijenjanje brzine takoder mogu pomoci. Kod duzih stajanja slobodno ugasite vas automobil. Planirajte putovanje unaprijed kako biste nasli cim kraci put.
Korisno je cak i paziti kod vremena tocenja benzina u vas spremnik. Za tu aktivnost najbolji su jutarnji sati jer je tada benzin gusci i slabije isparava nego sto je to slucaj kod vecih temperatura. Tocite sporije benzin kako mjerac ne bi izmjerio vise nego sto ste natocili, a preporucuje se tociti u napola puni spremnik (ne potpuno prazan).