Glavni razlog je bila slaba pokretljivost.Toyota AK10 imala je 2,2-litarski benzinac sa svega 43 konja te maksimalnu brzinu od svega 80 km/h. Krajem II. svjetskog rata Japanci su došli u doticaj s prvim Willysima, a Toyotinim inženjerima se toliko svidio da su se zainatili kako će jednoga dana proizvesti sličan, ali bolji terenac, piše vidiauto.com.
Posebno su ih impresionirala vozna svojstva te mogućnost prelaženja preko raznih prepreka, pogotovo stepenica. „Sličan, ali s još većim mogućnostima“- bio je moto Toyotinih inženjera. Međutim, razvoj je trajao prilično dugo, a trebalo je doći do još jednog rata kako bi se dotično i konačno finalizirao. Rat između Sjeverne (bivši SSSR kao saveznici) i Južne Koreje (SAD kao saveznici) započeo je 1950. godine, a budući da je trošak prevoženja velikog broja Willysa bio prevelik američka vlada je od Toyote naručila izradu 100 terenaca prema Willysovim specifikacijama. U Toyoti je vlastiti terenac već gotovo bio spreman pa je uz pomoć Willysovih specifikacija dobivena završna injekcija. Početkom 1951. japanska policija je također zatražila od Toyote proizvodnju terenskog vozila.
Prvi prototip nazvan Toyota Jeep BJ svjetlo dana ugledao je u siječnju 1951. godine. Izgledom je bio vrlo sličan Willysu, ali mnogo većih dimenzija, dvostruko veće mase te s mnogo snažnijim motorom. Opremao se benzinskim 3,4 litrenim šestcilindričnim motorom snage 85 konja pri 3.200 o/min i najvećeg okretnog momenta od 215 Nm pri 1.600 o/min. Uz krutu osovinu sprijeda i straga imao je stalni pogon na stražnje kotače i priključivi pogon na sva četiri. Bio je opremljen reduktorom, ali samo s mogućnošću high redukcije jer low nije postajala. Snaga se prenosila na kotače manualnim mjenjačem s tri ili četiri brzine ovisno o varijanti. Čitav pogonski sklop te kombinacija motor-mjenjač preuzeti su iz Toyotinih teretnjaka, pa su bili izrazito robusni i izdržljivi, a vjerovali ili ne samo je spojka težila čak 275 kilograma.
Kako bi Toyota dokazala da je proizvela terenac superioran Willysu u srpnju 1951. godine testni vozač Toyote Ichiro Taira se s Bj-om uspeo na šestu postaju planine Fuji što je predstavljalo senzaciju i podvig kakav nitko prije vozilom nije učinio. Impresionirani time, japanske vojne postrojbe odmah su naručile 300-tinjak komada. Zbog dodatka Jeep u imenu Willys-Overland je zaprijetio tužbom, no Toyota je izbacila dodatak iz naziva. Tek je 1953. godine započela serijska proizvodnja BJ modela, ali u vrlo malim količinama i samo prema narudžbi.
Godine 1954. promijenjen je naziv u Land Cruiser i ostalo je povijest.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Oldtimeri/Kako-je-nastao-Land-Cruiser