Upravo to i jest naglašeno kao cilj projekta. Facebook ovim potezom želi ponuditi platformu gdje humanitarne organizacije koje se zauzimaju za neki plemeniti cilj mogu pokrenuti kampanju, pozvati ljude na sudjelovanje u nekom projektu i, naravno, organizirati prikupljanje novčanih sredstava.
Fundraisers je prilično sličan Kickstarteru, a sučelje omogućava praćenje napretka kamapanje, dijeljenje informacija o projektu te prikupljanje donacija. Za ovu priliku Facebook je dodatno poboljšao "doniraj" opciju, pa će se novac uplaćivati humanitarnim organizacijama bez napuštanja internetske stranice, što će zasigurno povećati broj donacija.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/7b99b9d8-92a1-11eb-a586-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Trenutno Facebook surađuje s 37 različitih neprofitnih organizacija koji testiraju ovu uslugu. Iz Facebooka najavljuju kako će se uskoro dostupnost servisa proširiti i na ostale zemlje širom svijeta.
"Ljudi skupljaju novac za pomoć žrtvama kojekakvih katastrofa, organiziraju potrage za nestalom djecom i podižu svijest o stvarima do kojih im je stalo. Vidjeli smo u našem okruženju kako se životi mijenjaju kada ljudu odluče preuzeti inicijativu. Sigurni smo da možemo učiniti još više na poboljšanju tih veza", poručili su ih Facebooka.