Upravo to i jest naglašeno kao cilj projekta. Facebook ovim potezom želi ponuditi platformu gdje humanitarne organizacije koje se zauzimaju za neki plemeniti cilj mogu pokrenuti kampanju, pozvati ljude na sudjelovanje u nekom projektu i, naravno, organizirati prikupljanje novčanih sredstava.
Fundraisers je prilično sličan Kickstarteru, a sučelje omogućava praćenje napretka kamapanje, dijeljenje informacija o projektu te prikupljanje donacija. Za ovu priliku Facebook je dodatno poboljšao "doniraj" opciju, pa će se novac uplaćivati humanitarnim organizacijama bez napuštanja internetske stranice, što će zasigurno povećati broj donacija.
Trenutno Facebook surađuje s 37 različitih neprofitnih organizacija koji testiraju ovu uslugu. Iz Facebooka najavljuju kako će se uskoro dostupnost servisa proširiti i na ostale zemlje širom svijeta.
"Ljudi skupljaju novac za pomoć žrtvama kojekakvih katastrofa, organiziraju potrage za nestalom djecom i podižu svijest o stvarima do kojih im je stalo. Vidjeli smo u našem okruženju kako se životi mijenjaju kada ljudu odluče preuzeti inicijativu. Sigurni smo da možemo učiniti još više na poboljšanju tih veza", poručili su ih Facebooka.