Google je ovaj tjedan zabranio reklame koje, prema riječima tvrtke, "promiču grafičke prikaze seksualnog čina".
To uključuje ne samo "hardcore pornografiju", nego i bilo kakvo slikovno prikazivanje "grafičkih seksualnih činova" kao što je "masturbacija" te "genitalnu, analnu i oralnu seksualnu aktivnost."
To znači da web stranice s ovom vrstom materijala više neće biti u mogućnosti da se oglašavaju pomoću sustava AdWords, Googleve masovne oglašavačke mreže koja umeće oglase u rezultate pretraživanja i na vanjske web stranice. Oglasi koji ne sadrže eksplicitne opscene riječi, ali i dalje vode na eksplicitne stranice sa seksualnim sadržajima, također neće biti dopuštene.
Međutim, i dalje će biti dopušteno reklamiranje za striptiz klubove, ples u krilu, "ne-intimne usluge masaže" kao i za "web stranice za seksualno upoznavanje".
Dok će dežurne dušobrižnike obradovati ova vijest, nisu ipak svi sretni. Mnogi koji rade u "industriji za odrasle" kažu da ih je Googleova odluka zatekla nespremnim.
Zbog ove promjene u Googleu, kako piše stranica Daily Dot, ljubitelji pornografije "pohrlili su na Bing u stadima".