Imena i fotografije oko 150 milijuna korisnika korištene su u takozvanim sponzoriranim pričama, reklamama koje se pojavljuju na zidovima korisnika, a promoviraju proizvode koje su njihovi prijatelji na toj društvenoj mreži "lajkali".
Međutim, odštetu će dobiti samo oni koji su odgovorili na elektroničku poštu koju im je Facebook uputio ranije ove godine.
Sud u San Franciscu odluku je donio u ponedjeljak nakon što je petero korisnika 2011. godine podnijelo grupnu tužbu. Okružni sudac Richard Seeborg priznao je da je odšteta od 15 dolara relativno mala, no dodao je kako nije utvrđeno da je Facebook nedvojbeno prekršio zakon te da tužitelji nisu mogli dokazati da ih su značajno oštećeni.
Uz
odštetu korisnicima duguju i objašnjenje
Sud je procijenio da je Facebook na sponzoriranim pričama napravio profit od oko 73 milijuna dolara. Facebook prema presudi također mora korisnicima dati više informacija i veći nadzor nad korištenjem detalja o njima, a procjenjuje se da će taj potez Facebook koštati oko 145 milijuna dolara zarade od oglašavanja.