Na međunarodnom sajmu INOVA 2013 na Zagrebačkom Velesajmu ovaj dvojac pokušat će dokazati da njihova inovacija vrijedi puno više od osvojenoga trećeg mjesta na ARCA 2013 - 11. međunarodnom sajmu inovacija. Osvojena brončana medalja samo ih je potakla da predstave svoju inovaciju kao proizvod koji od "vode radi vatru".
"Super zvuči, no to je zaista tako jer naš generator pretvara vodu u plinovito stanje, plin praskavac, koji izgara bolje, jače, brže, čišće od svih drugih plinova. Kod izgaranja postiže nevjerovatnih 2.200-3.000C Celzijevih stupnjeva. Plamen koji se dobiva ima široku primjenu, a najbolja stvar u svemu da kod njegovog izgaranja nema štetnih plinova koji su česti u svakodnevnoj primjeni. Inače, ova tehnologija najčešće se primjenjuje u autoindustriji zbog svojih pozitivnih učinaka na vozilu - što je potvrdila i NASA 1971.godine - i na okoliš, a ponajviše zbog same uštede goriva. Baš na tim područjima se zadržala tvrtka Genijator koja svoju inovaciju želi predstaviti kao ekološki proizvod koji sanira emisiju štetnih plinova i do 90 posto. To nije zanemarivo kada znamo da se na tržištu slične stvari niti ne nude", opisuju svoj izum Jončić i Jakušić.
Riječ je o inovaciji "u već postojećem izumu koji popravlja efikasnost tehnologije". U autoindustriji se upotrebljava kao dodatak gorivu kojim se postižu bolje performanse vozila, smanjuje CO2, štedi gorivo i čisti motor. U konačnici ova tehnologija također, navodno, produžava radni vijek motora.
HHO uređaj funkcionira na principu elektrolize te kao rezultat proizlaze male i potpuno bezopasne količine vodika i kisika koje se bez njihova akumuliranja direktno prenose u usisnik motora pridonoseći tako boljem sagorijevanju i boljoj iskoristivosti goriva.
Za njihovo konstrukcijsko riješenje HHO generatora prije godinu dana pokrenut je patentni postupak.
Sada im preostaje izlazak na tržište. Mnogo truda i sredstva trebati će uložiti u servisnu mrežu centara po cijeloj Hrvatskoj, smatra ovaj inovatorski dvojac, no cilj im je također proširiti i opremiti svoj postojeći proizvodni pogon, te plasirati svoj proizvod u inozemstvo.
Dečki će vrlo teško samostalno plasirati svoj proizvod na šire tržište pa na sve načine pokušavaju zainteresirati moguće investitore koji će ubrzati konačnu fazu razvoja i komercijalizacije proizvoda.
Prema njihovim riječima, tržište je preplavljeno manje efikasnim sistemima, stoga postoje ljudi koji su se već "opekli" pa će trebati uložiti vremena u edukaciju i dokazivanje.