Zvijezda učinkovitosti / Vozili smo novu Opel Insigniju

Image
Foto: Mato Pavličević

Svoju svjetsku premijeru nova je Opel Insignia imala na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu. Opelov model sa samog vrha ponude zasjao je s još privlačnijom unutrašnjosti i vanjštinom dok novi snažni i motori s izravnim ubrizgavanjem dodatno proširuju bogatu ponudu.

9.10.2013.
9:00
Mato Pavličević
VOYO logo

Nova  je Insignija evolucija Opelove višestruko nagrađivane dizajnerske filozofije koja se zasniva na aspiracijama na premium kvalitetu i dinamiku uz prepoznatljiv spušten i širok izgled prednjeg dijela radi vizualnog naglašavanja širokog stava.

Novi se model odmah prepoznaje po još širem, nižem i jednostavno dojmljivijem izgledu koji je postignut nizom detaljnih promjena dizajna. Među njima su nova prednja rešetka, kao i nova prednja svjetla i novi odbojnik. Prepoznatljiva je već na prvi pogled.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izgled bočnih strana nove Insignije u hatchback i notchback izvedbi jasno se više razlikuju nego prije zahvaljujući jedinstvenom dizajnu poklopca prtljažnika i integriranog spojlera.

Nabor na C-nosaču peterovratnog modela nestaje tek kad dosegne prednji rub spojlera i tako stvara siluetu klasičnog kupea. Kod četverovratne varijante nastavlja uz rub spojlera da bi stvorio profil elegantne limuzine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Sve se te promjene odražavaju i u dizajnu stražnjeg dijela, koji je kod nove Insignije širih i nižih proporcija nego prije, s kromiranom prečkom i dvodijelnim stražnjim svjetlima.

No, velike su promjene napravljene prije svega u interijeru i na motorizaciji. Klasične ploče s instrumentima više nema, ispred vozača je TFT ekran, jednako kao i na vrhu središnje konzole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S Insignijom je sada dostupna i posve nova generacija informacijsko-multimedijskog sustava koja u automobil integrira brojne funkcije pametnog telefona te se njime upravlja intuitivno i jednostavno putem dodirne pločice, touchpada, na središnjoj konzoli. Ono što je bila najveća zamjerka kod Opela, hrpa malih i nepreglednih prekidača sad je postala povijest, srećom. Rukovanje novom Insignijom je jednostavno i logično.

Image
Foto: Mato Pavličević

Nudi i cijeli niz tehnoloških i sigurnosnih značajki te funkcija koje povećavaju udobnost. Među njima su vrhunski sustavi pomoći temeljeni na radaru i kameri – od prilagodljivog tempomata do upozorenja na vozilo u mrtvom kutu te u slučaju mogućnosti frontalnog sudara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad govorimo o motorizaciji treba reći kako novi snažni i ultraučinkoviti motori s izravnim ubrizgavanjem poput turbo dizelskog s emisijom od 99 grama CO2 po kilometru te benzinski turbo agregat nove generacije dodatno proširuju ionako bogat portfelj motora.

Ova vrlo niska emisija ispušnih plinova svrstava novi dvolitreni turbo dizelski motor u A+ energetsku klasu efikasnosti. Obje izvedbe motora (88kW/120KS i 103kW/140KS prema EG Nr.715/2007) u izvedbama karoserije sa četiri i pet vrata, ručnim mjenjačem sa šest brzina i start/stop sustavom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom ciklusu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Takva potrošnja čini Opel Insigniju 2.0 CDTI najefikasnijim dizelskim automobilom u svojoj klasi. Najistaknutiji benzinski motori su dva agregata s turbom i izravnim ubrizgavanjem: 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250 KS i maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm te 1.6 SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 125 kW/170 KS i 260 Nm te čak do 280 Nm s overboostom.

 I u novoj je Insigniji, očekivano, korišten Opelov izvanredan premium sustav podvozja pod nazivom FlexRide, sa svojim prilagodljivim prepoznavanjem stila vožnje. Dok je i dosad dobila brojne pohvale za udobnost vožnje, upravljanje i držanje podloge, novo izdanje još dodatno podiže ljestvicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opelovi su inženjeri unijeli cijeli niz poboljšanja podvozja, uključujući na amortizerima, sigurnosnim prečkama i upravljanju, što je donijelo smanjenje buke i vibracija te još višu razinu udobnosti.

I za kraj ono najbitnije, cijena. U Opelu kažu kako će novi model zadržati jednako cijenu kao i njegov prethodnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Insignia Country Tourer

Među ključnim značajkama ovog vozila za one koji traže nešto više su zaštitni prednji i stražnji elementi na karoseriji kombinirani s naglašenim blatobranima i zaštićenim donjim dijelom karoserije, a sve upotpunjuje dvostruka ispušna cijev. Sustav pogona na sve kotače osigurava držanje podloge i čvrsto upravljanje u svim voznim uvjetima. Insignia Country Tourer dolazi s turbo motorima poput dvolitarskog SIDI benzinskog agregata s izravnim ubrizgavanjem sa 184 kW/250 KS ili visokoperformansnog motora 2.0 BiTurbo CDTI. Oba nude impresivan okretni moment od 400 Nm.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Elektronički kontroliran pogonski sustav 4x4 sastoji se od spojke koja funkcionira prema principima Haldex te elektroničkog diferencijala s ograničenim klizanjem koji osigurava vrhunsko držanje asfaltiranih i šljunčanih podloga.

Love island uk
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo