Ova laskava titula je izborena u uskoj konkurenciji s autobusima Iveco Urbanway Full Hybrid, Mercedes-Benz Citaro G, Scania Citywide CNG i VDL Citea SLFA.
O pobjedniku je odlučilo 19 novinara iz 19 europskih zemalja, članova međunarodnog žirija Bus & Coach of the year, među kojima i hrvatskog stručnog časopisa Kamion&BUS Goran Kekić. Nagrada će biti predana na međunarodnom sajmu gospodarskih vozila IAA 2014 u Hannoveru, krajem rujna.
Kandidati su se tri dana morali dokazati u stvarnim uvjetima gustog prometa, uskim i zavojitim ulicama švicarskog Luzerna. Dan prije probnih vožnji mjereno je ubrzanje i kočenje pri različitim brzinama, te buka u vozilu za vrijeme vožnje. Odluka žirija nije bila laka, jer su svi kandidati imali mnoge vrline i prednosti.
MAN Lion’s City GL CNG njemačkog proizvođača temelji se na dokazanoj tehnologiji MAN Truck & Bus. Sa motorom MAN E 2867 LUH07 CNG, Euro-6 sa zapremninom od 12,8 litara i 310 KS maksimalne snage MAN Lion’s City GL CNG je potpuno suvremen i moderan gradski autobus na najviše klase.
Više od tri godine upravo verzija Lion’s City GL s pet vrata postao je jedna od prvih europskih autobusa prema inovativnim zahtjevima EBSF (Europski bus sustav budućnosti) i sudionik u projektu. Unutrašnjost MAN Lion’s City GL CNG je svijetla i prostrana. Unutarnja visina je 2,3 m, a mogućnosti za konfiguraciju sjedala i za promjenu kapaciteta - brojne. Kroz pet vrata ukrcaj i iskrcaj putnika je puno brži i smanjuje se vrijeme zaustavljanja na stajalištu, čime raste učinkovitost prijevoza.
MAN Lion’s City GL CNG usprkos svojoj dužini od 18,75 metara (najdulji na testu) pokazao je izuzetnu upravljivost u najzahtjevnijim dijelovima trase u Luzernu, iznimno glatko i tiho. Autobus na krovu ima osam CNG spremnika, ukupni kapacitet 1640 litara, a punjenje traje oko 20 minuta.