Hrvatska će drugu uzastopnu godinu biti domaćin Svjetskom rally prvenstvu, odnosno WRC-u. Samim time, 46. izdanje Croatian Rallyja bit će i treća utrka najvećeg svjetskog reli natjecanja.
Utrka se održava između od 21. do 24. travnja. Prvog dana, u četvrtak 21. travnja održati će svećano otvorenje događaja. Dvadeset posebnih staza biti će istinski izazov za najbolje vozače svijeta, a oni će morati savladati svaki centimetar staze duge 291.84 kilometara.
RTL-ova novinarka Ivona Hemen provozala se u Clio Rally 4, zajedno s hrvatskom posadom koja se sastoji od Viliama Prodana i Zorana Raštegorca. U odnosu na 2021, velika je promjena ove godine što nema brzinca na Sljemenu. Ipak, Prodanu on neće nedostajati.
"Nije mi uopće žao," rekao je kratko i jasno Prodan nakon što su brzinci na Sljemenu uklonjeni iz rute. Brzinci po Sljemenu nisu relijaški, to mi uopće ne volimo. Umjesto Ruda je brzinski ispit Platak, a umjesto Sljemena ide brzinac kod Trakošćana."
Nevjerojatni Clio i poznati hrvatski asfalt...
Prodan i Raštegorac natjecati će se u Clio Rally 4, za kojeg menadžer Cro Rally ekipe Vedran Šipoš tvrdi da je možda i najbrži auto na prednji pogon. Auto troši otprilike 60 litara na 100 km, kaže Šipoš.
"Ima 220 konjskih snaga i samo 1.3 [litreni TCe Renaultov] motor. Slabo, rekli bi neki. Obrtna sila od 360 nM. Ono što je nevidljivo je da ima unaprijeđene ločnice, ovjes i sve prilagođeno da što brže prođe zavoj"
35-godišnji Viliam Prodan komentirao je i poznati hrvatski asfalt, za kojeg mnogi kažu da je izuzetno težak za vožnju.
"Da, navodno ima preko deset vrsta različitih asfalta na našim brzincima. Ima grublji, a ima i onog bijelog asfalta na kojem guma baš ne prijanja," zaključuje Prodan.