Ukupna svota nije mala i podijelila je, a posebice se to odnosi na stazu kojom su u Bakačevoj ulici vozile skijaške legende, javnost koja se ne može složiti ima li to sve smisla, odnosno koja se pita donose li Zagrebu i Hrvatskoj očaravajući prizori više od uloženog. Vedran Pavlek, bivši skijaški reprezentativac, jedan je od istaknutijih u organizacijskom dijelu Snježne kraljice, dakle i prava osoba za razjasniti troškovnik u Zagrebu.
"Nisu to nikakvi ekstra troškovi", odgovorio je, prenose Sportske novosti, Pavlek na upit kolika je cijena snijega u Bakačevoj ulici.
Galerija
"Troškovi su isti kao kod prijašnjih Utrka legendi gore na Sljemenu. Te utrke smo mi svake godine radili kad je god to bilo moguće i nastavit ćemo to i dalje. Kao popratni događaj. Cijela koncepcija Snježne kraljice je nemati samo dvaput po 45 minuta skijanja, koje jasna stvar jest najbitnije i ono oko čega se sve gradi, ali željeli smo napraviti nešto više. Spektakl. S izvlačenjem brojeva, koncertima, utrkom legendi. Sad nas je i sreća pomazila pa smo napravili ovakvu utrku", kazao je Pavlek propustivši i odgovoriti na precizan upit o prevoženju 60 kamiona snijega, pa je morao i nastaviti:
"Utrka u Bakačevoj se uklapa u naš proračun. Čak mislim i da nije 60 kamiona, nego manje. Učinak je isti kao da su radila dva snježna topa. Taj je snijeg, inače, rađen u Gornjoj Bistri i zato zahvaljujem tamošnjem načelniku Krešimiru Guliću zbog velike kooperativnosti. Sad, koliko je došao sam transport kamionima iz Bistre do Zagreba, to stvarno ne znam."
Nju, očito, zna Miho Glavić, predsjednik Hrvatskog skijaškog saveza koji je ustvrdio da "cijena po kamionu nije veća od 1000 kuna” dodavši i da je "to neznatan trošak".